دستور سرلشکر موسوی به نیروهای چهارگانه ارتش:

آمادگی لازم برای مردم‌یاری در مناطق در خطر سیل را داشته باشید

فرمانده کل ارتش با تاکید بر حفظ آمادگی رزمی و ادامه روند امداد رسانی در مبارزه با ویروس کرونا، به فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی دستور داد تا آمادگی لازم برای مردم‌یاری در مناطق در خطر سیل را داشته باشند.

آمادگی لازم برای مردم‌یاری در مناطق در خطر سیل را داشته باشید
کد خبر: 396680
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۰ ۱۳:۳۱:۱۵

اعتمادآنلاین| در پی بارش‌های اخیر و پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارندگی در برخی مناطق کشور، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر حفظ آمادگی رزمی،به فرماندهان نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی، دستور داد، یگان‌های مستقر در مناطقی که احتمال جاری شدن سیل وجود دارد، علاوه بر مشارکت همزمان در امر مبارزه با کرونا، آمادگی کافی برای مردم‌یاری در مناطق در خطر سیل را داشته باشند.

امیر سرلشکر موسوی، به فرصت طلبی‌های دشمنان برای آسیب رساندن به نظام و امنیت کشور و مردم تاکید کرد و گفت: فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در نیروها و مناطق، لازم است همزمان با موضوع مهم مردم‌یاری، آمادگی‌های رزمی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی را به بهترین شکل حفظ کنند.

وی یادآور شد: با توجه به هماهنگی و انسجام موجود در نیروهای مسلح، در حال حاضر در شرایط مطلوبی از نظر آمادگی روحی و رزمی قرار داریم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها