کد خبر: 396870
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ ۱۳:۱۹:۱۴
| |

به همت موسسه طلوع بی‌نام و نشان‌ها صورت می‌گیرد؛

تهیه و توزیع 50 هزار بسته غذایی در «آیین مهرورزی»

 مدیر موسسه خیریه طلوع بی‌نام و نشان‌ها از تهیه و توزیع 50 هزار بسته غذایی در «آیین مهرورزی» خبر داد.

تهیه و توزیع 50 هزار بسته غذایی در «آیین مهرورزی»
کد خبر: 396870
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ ۱۳:۱۹:۱۴

اعتمادآنلاین| مدیر موسسه خیریه طلوع بی‌نام و نشان‌ها از تهیه و توزیع 50 هزار بسته غذایی در «آیین مهرورزی» خبر داد.

اکبر رجبی در خصوص این پروژه که همزمان با گسترش شیوع بیماری کرونا و از ابتدای فروردین ماه آغاز به کار کرده، گفت: موسسه طلوع از ابتدای فروردین ماه با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر اقدام به جمع‌آوری بسته‌های غذایی کرده و با شناسایی افراد نیازمند اقدام به توزیع آنها می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هدف این طرح ایجاد شبکه مردمی یاری‌رسانی به هم‌وطنان کم‌دست است که در این موقعیت در آمد لازم را برای امرار معاش ندارند، گفت: تاکنون 50 هزار بسته تهیه، بسته‌بندی و به استان‌های مختلف ارسال شده است. در نظر داریم تعداد بسته‌ها و استان‌های تحت پوشش این همیاری را بیشتر کنیم که این مساله نیاز به همدلی همه مردم، اقشار و گروه‌ها دارد.

رجبی به همراهی مردم استان‌های مختلف با پویش آیین مهرورزی اشاره کرد و گفت: در تامین و توزیع استان‌ها معمولا خود اصناف یا گروه‌ها مشارکت می‌کنند. به عنوان مثال در توزیع بسته‌های استان‌های البرز، مازندران، لرستان و ... ابتدا یک هزار بسته بود که در نهایت اصناف این شهرها 5 هزار بسته دیگر هم به این رقم اضافه شد.

02

به گفته مدیر موسسه خیریه طلوع بی‌نام و نشان‌ها، هدف این کار این است که هیچ یک از هم‌وطنان گرسنه نماند و کل شبکه ایران درگیر شود. رجبی تاکید کرد: اولین کسانی که در جریان گسترش شیوع بیماری کرونا آسیب می‌بینند، آسیب‌دیدگان اجتماعی و کسانی هستند که بیمه ندارند، کارگر فصلی و یا از کار افتاده هستند. برای همین موسسه طلوع بی‌نشان‌ها قصد دارد با توزیع بسته‌های غذایی، این افراد را حمایت کند تا در جریان گسترش این بیماری کسی آسیب نبیند.

بر اساس این گزارش، بسته‌های غذایی که در آیین مهرورزی توزیع می‌شود شامل ماکارونی، سویا، حبوبات، رب، روغن، پروتئین (شامل یکی از اقلام گوشت، مرغ یا تن ماهی)، برنج، شوینده‌های بهداشتی شامل پودر لباسشویی، صابون، مایع‌های شستشو و ماسک می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها