واکنش یک نماینده به ژست های حقوق بشری آمریکا برای کمک «کروناییی» به ایران

نماینده ایذه در مجلس در واکنش به اظهارات مسئولان آمریکایی مبنی بر کمکهای کرونایی به ایران، گفت: باید به مسئولان فریب کار آمریکا گفت که صدقه تان ارزانیه خودتان ما نیازی به کمک شما نداریم.

واکنش یک نماینده به ژست های حقوق بشری آمریکا برای کمک «کروناییی» به ایران
کد خبر: 396883
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ ۱۴:۴۰:۴۶

اعتمادآنلاین| هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ادعای مسئولان آمریکایی برای کمکهای کرونایی به ایران، اظهار داشت: وزیر خارجه آمریکا ادعا می کند که کمک های دارویی به ایران مشمول تحریم ها نمی شود مسئولان این کشور با این گونه اظهارات به شعور ملت ها توهین می کند، زمانی که تمام امکانات خرید را از کشوری بگیرد، بعد بگوید کمک می کنیم ، این چگونه امکان پذیر است؟

وی در همین راستا افزود: تمام راه ها برای انتقال پول و مبادلات را بسته اند هیچ بازرگانی، بانکو دولتی جرأت همکاری با ایران را ندارد، ترامپ و وزیر خارجه آمریکا دروغ می گویند و به شعور ملت ها توهین می کنند.

نماینده مردم ایذه در مجلس، ادامه داد: اگر آمریکا در کمک به مقابله با کرونا صداقت داشت تمام تحریم‌های دارویی و بهداشتی را باید لغو می کرد اما آنها تنها ادعای کمک به مردم ایران را مطرح میکنند تا عوام فریبی کنند.

خادمی در واکنش به ژست های حقوق بشری مسئولان آمریکایی ، بیان داشت:کشور ما را در حوزه های مختلف تحریم کرده اند آن وقت می خواهند با اظهارات عوام فریبانه مدعی حمایت از حقوق بشر شوند، باید به مسئولان فریب کار آمریکا گفت که صدقه تان ارزانیه خودتان ما نیازی به کمک شما نداریم.

وی با اشاره به موضوع حضور سازمان پزشکان بدون مرز در کشور برای ایجاد بیمارستان 48 تخته خوابی،اظهار داشت:تجربه نشان داده که سازمان های بین المللی قالبن در خدمت منافع و پیش برد سیاست های آمریکا و کشورهای غربی هستند در همین راستا باید به کمک ناچیز و توهین آمیز این سازمان ب عنوان بهانه ای برای ورود به کشور و ارزیابی و جمع آوری اطلاعات نگاه کرد.

نماینده مردم ایذه در مجلس تصریح کرد: از طرفی ما در کشور بیش از 10 هزار تخت بیمارستانی داریم و در حوزه پزشکی نیز به درجه ای از پیشرفت رسیده که نیاز به کمک تحقیر آمیز سازمان پزشکان بدون مز نیست.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها