کد خبر: 396892
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ ۱۵:۴۴:۵۴
| |

وزیر ورزش:

مکان‌های ورزشی در اختیار ستاد مقابله با سیل و کرونا هستند

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به درگیر شدن برخی استان‌ها با سیل، گفت: مکان‌های ورزشی در اختیار ستاد مقابله با سیل و کرونا قرار گرفته‌اند.

مکان‌های ورزشی در اختیار ستاد مقابله با سیل و کرونا هستند
کد خبر: 396892
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۲ ۱۵:۴۴:۵۴

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به استان های درگیر سیل در کشور اظهار داشت: در بعضی از استان‌ها با توجه به این که شاهد جاری شدن سیل بودیم تعدادی از سالن‌ها در اختیار امور مبارزه با سیل قرار گرفت.

وی ادامه داد: از 320 مکانی که در اختیار این ستادها قرار گرفته است حدود 120 مکان تاکنون مورد استفاده قرار گرفته که حدود 70 مکان شامل خوابگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده برای امور قرنطینه و اسکان احتمالی سیل زدگان تجهیز شده‌اند که امیدواریم بتوانیم سریع‌تر شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: حجم عملیات سازمان‌های مردم نهاد روز به روز بیش‌تر خواهد شد و امیدواریم در کنار مردم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم و شاهد کاهش آسیب‌های آن باشیم.

سلطانی فر تاکید کرد به همراه خانواده اش در پویش در خانه بمانیم و ورزش کنیم شرکت کرده و گفت: ما، خانواده، همکاران و مدیران ورزش همه در کمپین "در خانه بمانیم و ورزش کنیم" حضور داریم و موارد را رعایت می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه جامعه ورزش خیلی خوب وارد صحنه شده و تعداد زیادی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در این کمپین حضور پیدا کردند و با تهیه و پخش کلیپ‌های مختلف به مبارزه با این ویروس کمک کردند. برای ادامه امر مقابله با کرونا هم کماکان جامعه ورزش و بیش از سه هزار سازمان مردم نهاد در کنار مردم خواهند بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها