قدردانی رئیس دفتر روحانی از کسانی که امروز در خانه می‌مانند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: از تمامی هموطنان عزیز که به هشدارهای جدی متخصصان و پزشکان توجه کرده و برای شکستن زنجیره شیوع بیماری کرونا امروز در خانه می‌مانند، از صمیم قلب تشکر می‌کنم.

قدردانی رئیس دفتر روحانی از کسانی که امروز در خانه می‌مانند
کد خبر: 396921
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۳ ۰۹:۵۴:۱۱

اعتمادآنلاین| محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به فراگیری کمپین «#در_خانه_میمانیم» در روز طبیعت جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با انتشار ویدئویی در این زمینه در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«سیزده فروردین نماد علاقه‌مندی دیرین ایرانیان به طبیعت و دل‌باختگی آنان به آداب و سنن ملی این مرز و بوم است. از تمامی هموطنان عزیز که به هشدارهای جدی متخصصان و پزشکان توجه کرده و برای شکستن زنجیره شیوع بیماری کرونا امروز در خانه می‌مانند، از صمیم قلب تشکر می‌کنم. در تمامی راهبردهایی که در سراسر دنیا برای مقابله با کرونا به کار گرفته شده، شرط اصلی همراهی مردم است.

در کشور ما تدابیر و اقدامات کنترلی خوشبختانه با همراهی مناسب مردم توام شده و نظام بهداشت و درمان تا به امروز عملکرد نسبتاً موفقیت‌آمیزی را در مقابله با ویروس کرونا به ثبت رسانده است. ادامه این روند مثبت، مستلزم ادامه همراهی مردم شریف و فهیم کشورمان است. با ماندن در خانه، 13 فروردین امسال را به فرصتی برای غلبه بر نحوست ویروس کرونا و شکسته زنجیره شیوع آن تبدیل کنیم».

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها