کد خبر: 397027
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ ۱۰:۳۵:۴۷
| |

مدیر فیس‌بوک:

از اشتباهات‌مان برای نبرد با کرونا درس بگیریم

شریل سندبرگ مدیر امور مالی فیس‌بوک می‌گوید این شرکت از اشتباهات خود درس گرفته و از آنها برای نبرد با کرونا استفاده خواهد کرد.

از اشتباهات‌مان برای نبرد با کرونا درس بگیریم
کد خبر: 397027
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۴ ۱۰:۳۵:۴۷

اعتمادآنلاین| شریل سندربرگ تصریح کرده که فیس‌بوک در سال‌های اخیر اشتباهات متعددی را مرتکب شده و حالا از آنها درس گرفته تا بتواند به خوبی با ویروس کرونا مقابله کند.

وی افزوده که فیس‌بوک برای مقابله با کرونا گام‌های متعددی را برخواهد داشت و تلاش خواهد کرد با این بیماری که در آمریکا به طور گسترده در حال شیوع است، مقابله کند.

مدیر امور مالی فیس‌بوک مدعی شده که اگر آمریکا به دنبال مقابله با کرونا است باید اقدامات متعددی را هماهنگ کند و از توان شرکت‌های فناوری به طور گسترده حمایت کند.

دیدار با مقامات سازمان بهداشت جهانی و دیگر مدیران شرکت‌های فناوری از جمله اقدامات فیس‌بوک برای هماهنگ‌سازی فعالیت‌ها در نبرد با کرونا بوده است. فیس‌بوک همچنین تلاش کرده تا جلوی انتشار اطلاعات غلط و دروغین را از طریق این شبکه اجتماعی بگیرد و در این راستا انتشار تبلیغات سوء در مورد انواع ماسک پزشکی، ضدعفونی کننده و غیره را متوقف کرده است.

فیس‌بوک همچنین امکان دورکاری کارکنان خود را فراهم آورده و بسته کمک صد میلیون دلاری را برای صاحبان مشاغل خرد که به علت شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، در نظر گرفته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها