کد خبر: 397161
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۰۸:۰۶:۰۰
| |

برگزاری جلسه بین وزرای ورزش و اقتصاد برای واگذاری استقلال و پرسپولیس

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ وزارت ورزش و جوانان از تشکیل جلسه وزیر ورزش با وزیر امور اقتصادی و دارای به منظور واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران به بخش خصوصی خبر داد و گفت: به زودی این جلسه با حضور دو وزیر و مسئولان سازمان خصوصی سازی برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه بین وزرای ورزش و اقتصاد برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
کد خبر: 397161
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۰۸:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی علی نژاد در مورد آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران و برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان به منظور تحقق این مسئله در سال 99، اظهار کرد: در قانون سال 98 خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس لحاظ شده بود و علاوه بر آن مصوبه هیئت دولت در این رابطه وجود دارد.

وی ادامه داد: این درحالی است که در قانون بودجه سال 99 مقوله واگذاری این دو باشگاه وجود ندارد و نوشته نشده است، اما باید بدانیم که مصوبه هیئت دولت در این خصوص موجود است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه این وزارتخانه عزم جدی دارد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در سال 98 و در سریع‌ترین زمان ممکن به بخش واگذار کند، گفت: تلاش ما بر این است که خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال 99 رقم بخورد و بسیار امیدواریم که این مسئله تحقق یابد.

علی نژاد افزود: اقدامات بسیار خوبی در جهت شناسایی سرمایه‌ها، بدهی‌ها، برگزاری مجمع برای هر دوباشگاه، تصویب گزارش های حسابرسی به عنوان الزامات خصوصی سازی مدنظر قرار گرفته شده است و به زودی نیز جلسه ای را وزیر ورزش و جوانان با وزیر امور اقتصادی و دارایی و نیز سازمان خصوصی سازی خواهد داشت تا فرآیند واگذاری دو باشگاه تسریع شود.

وی با تاکید مجدد نسبت به اینکه عزم جدی دولت و وزارت ورزش، خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال 99 است، گفت: بخش عمده مشکلات در این رابطه برطرف شده است و امیدواریم سایر موانع و اشکالات نیز برطرف شود و بر اساس قوانین و مقررات واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی نهایی شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان علاقمند به خصوصی سازی دو باشگاه به بخش خصوصی است، چراکه اعتقاد بر این است که هیچ کجای دنیا دولت ها باشگاه داری نمی کنند و این فعالیت منطقی نیست.

علی نژاد در پایان تاکید کرد: تا زمانی که دو باشگاه خصوصی نشده است وزارت ورزش و جوانان به عنوان مجمع این دو باشگاه به انضمام وزارتخانه‌های امور اقتصادی و داری و دادگستری سعی می‌کند در اداره استقلال و پرسپولیس خللی وارد نشود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها