نیما رئیسی در یک برنامه رادیویی:

از موقعیت قرنطینه طلبکار نیستم و آدم خانه دوستی هستم/ گاه گریمور را با کاتر از بازیگر جدا می‌کنیم

بازیگر سریال «پدر» از چگونگی گذراندن روزهای ماندن اجباری در خانه به دلیل بحران کرونا گفت.

از موقعیت قرنطینه طلبکار نیستم و آدم خانه دوستی هستم/ گاه گریمور را با کاتر از بازیگر جدا می‌کنیم
کد خبر: 397271
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۰:۳۹:۱۰

اعتمادآنلاین| نیما رئیسی، بازیگر، گوینده و خواننده که مهمان منصور ضابطیان در برنامه «فرش بنفشه» رادیو ایران بود، گفت: امسال نوروز شبیه سال‌های قبل نبود و همه یک جور‌هایی خانه‌نشین شدیم. البته صادقانه من طلبکار از این موقعیت نیستم. چون موقعیت مورد علاقه من است. اینکه بنشینم در خانه و کتاب بخوانم و فیلم ببینم. سعی می‌کنم ورزش کنم و کمتر بخورم. خوشبختانه اصولاً تنقلات خور نیستم.

وی افزود: این را از ته دل می‌گویم؛ من خیلی آدم خانه دوستی هستم و سعی می‌کنم که از این زمان استفاده کنم. طبیعتاً آدم در این شرایط تمرکزش بیشتر می‌شود. البته اگر خیلی به اخبار و ماجرا‌ها توجه نکند و خودش را در معرض اخبار قرار ندهد.

بازیگر سریال «پدر» ادامه داد: من در رادیو در شبکه جوان دائم می‌گفتم آقا تو را به خدا بچه‌ها هر روز مدرسه و دانشگاه نروند. بنشینند در خانه و اینقدر ترافیک ایجاد نکنند تا کمی از آلودگی کمتر شود. بار‌ها و بار‌ها این را گفتم که مثلاً مدرسه‌ها را یک روز در میان کنند.

همه در شهر تردد می‌کنید و می‌دانید که هنگام بازگشایی مدارس چه ترافیک‌ عجیب و غریبی شکل می‌گیرد. پارک کردن ماشین‌ها هم عجیب و غریب است.

رئیسی یادآور شد: چند سال پیش در یک برنامه‌ راجع به استفاده از وسایل نقلیه عمومی و استفاده از هوای پاکیزه گفتیم. من فکر می‌کنم بعد از کرونا هم شاید بهتر باشد، همین مسیر را ادامه بدهیم. بچه‌ها زیاد بیرون نیایند. مادر و پدر‌ها بیرون نیایند.

هم بچه‌ها نفس بکشند و هم شهر و کلاً یاد بگیریم برای کار‌های غیرضروری بیرون نرویم.

او اضافه کرد: جالب است که ما در تهران و شهرستان‌های خودمان آدم‌های پیشرفته تری هستیم. یکی از دوستان من در استانبول زندگی می‌کند و می‌گوید کرونا که شروع شد، می‌توانیم زنگ بزنیم سوپرمارکت برایمان چیزی بیاورد. گفتم شما خیلی غیر پیشرفته هستید ما قبلاً هم این کار‌ها را می‌کردیم! در موقعیت کرونا با دورکاری می‌توان کار‌ها را جلو برد و ادامه داد.

این خواننده در پایان گفت: یکی از مشکلات این است که در این اوضاع کرونایی چطور بازیگری را باید ادامه داد؛ جلوی دوربین نمی‌شود ماسک زد و همه باید با هم در تماس باشند. از همه بدتر گریمور است که رسماً به ما وصل است. یک وقت‌هایی با کاتر جدایشان می‌کنیم که جلوی دوربین برویم! فرض کنید یک پلان ممکن است یک دقیقه طول بکشد، ولی ما یک ساعت طول می‌کشد تا به کار‌های اول گریم و بعد لباس و صدا برسیم. بچه‌های گریم و لباس و صدا به ما وصل هستند.

«فرش بنفشه» به تهیه‌کنندگی زهرا قائدی و محمد اسماعیل‌پور با اجرای منصور ضابطیان، هر روز ساعت 17 از رادیو ایران پخش می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها