عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال:

جلسه هیات رئیسه با حضور شکوری برگزار شود

عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال می‌گوید راهکار رفع اعتراض AFC به انتخاب دبیرکل جدید، برگزاری مجدد جلسه هیات رئیسه فدراسیون با حضور ابراهیم شکوری است.

جلسه هیات رئیسه با حضور شکوری برگزار شود
کد خبر: 397337
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۲:۳۶:۰۹

اعتمادآنلاین| مسعود رضاییان درباره اتفاقات اخیر در فدراسیون فوتبال مبنی بر کنار گذاشتن ابراهیم شکوری و انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست دبیرکلی که با اعتراض رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شد گفت: این ناهماهنگی حاصل نادیده گرفتن قوانین است که فدراسیون‌های جهانی تاکید زیادی روی آن دارند. باید این حساسیت‌ها را برطرف کنیم.

این عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال برگزاری جلسه هیات رئیسه با حضور ابراهیم شکوری به عنوان دبیرکل را برای رفع حساسیت‌های AFC پیشنهاد کرد و افزود: هیات رئیسه مجبور است در روزهای آینده یک جلسه واقعی را مجدد برگزار کند. این موضوع مانند ویرایش مجدد یک نامه است. برای جلوگیری از اتلاف وقت و رسیدگی به مسائلی مهم‌تر باید، این غلط‌گیری را زودتر انجام دهیم.

وی درباره اظهارات شکوری مبنی بر همراهی با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای جلوگیری از آسیب خوردن فوتبال ایران اظهار کرد: فکر نمی‌کنم شکوری هم مخالفت با این تغییرات و کمک کردن با فدراسیون فوتبال داشته باشد. او درک می‌کند که در این مدت سرپرست دبیرکلی بوده و مطمئنا پست‌های بالاتر از این هم در مواقعی با تغییرات روبرو می‌شوند. نمی‌گویم شکوری شایسته نیست بلکه سلایق مدیران فدراسیون فرق دارد و او می‌تواند در جلسه هیات رئیسه برای انتخاب مجدد دبیرکل جدید به عنوان دبیرکل وقت شرکت کند.

رضاییان با اشاره به انتصاب مهدی محمدنبی برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم با توجه به تجربه بسیار خوبی که در گذشته از خود به جای گذاشت و روابط عمومی مناسب با باشگاه‌ها و مدیران، نبی چهره محبوبی است و می‌تواند با مذاکره مشکلات را حل کند. او انتخاب خوبی برای فدراسیون فوتبال خواهد بود.

مدیرعامل سابق فولاد خوزستان تاکید کرد: به جای گیر کردن در مسائلی مانند انتخاب دبیرکل، می‌توانیم روی اصلاح اساس‌نامه، برگزاری انتخابات، برگزاری لیگ برتر و عبور از کرونا تمرکز کنیم و از اتلاف وقت جلوگیری کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها