مجید جلالی:

هیچکس نمی‌تواند به تعطیلی لیگ معترض باشد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است با شیوع بیماری کرونا هیچکس نمی‌تواند نسبت به تعطیلی مسابقات لیگ معترض باشد.

هیچکس نمی‌تواند به تعطیلی لیگ معترض باشد
کد خبر: 397357
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۳:۰۵:۵۸

اعتمادآنلاین| درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر و نامشخص بودن زمان شروع مجدد این مسابقات اظهار داشت: این موضوعی نیست که نسبت به آن کسی معترض باشد. بیماری کرونا پدیده‌ای است که در ارتباط با سلامت جامعه است و همکاری همه جامعه را هم طلب می‌کند.

وی افزود: در این وضعیت کسی هم نمی‌تواند معترض تعطیلی لیگ باشد، این یک ضرورت بوده و باید منتظر باشیم و ببینیم که تکلیف چه می‌شود. من خودم هم وقتی با مسئولان صحبت می‌کنم حرف آنها خارج از منطق نیست. آنها می‌گویند آیا کسی می‌داند کرونا چه زمانی از کشور می‌رود که ما بازی‌ها را شروع کنیم؟ به نظرم در این وضعیت باید صبر و حوصله داشته باشیم تا هر زمانی مسئولان به این نتیجه رسیدند که ویروس کرونا کنترل شده، بعد از آن ما هم می‌توانیم تمرینات ما را آغاز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در خصوص صحبت‌های برخی از مسئولان باشگاه مختلف برای مشخص شدن قهرمان لیگ گفت: این‌ها موضوعاتی است که در اولویت‌های بعدی قرار دارد. در حال حاضر اولویت اصلی سلامت مردم و جامعه است. حالا اینکه اگر ویروس ادامه دار باشد چه تصمیمی باید برای لیگ گرفته شود، اولویت بعدی است.

جلالی در خصوص تمرینات اختصاصی بازیکنان تیمش نیز بیان کرد: ما هر روز صبح برنامه تمرینی برای بازیکنان‌مان ارسال می‌کنیم و آنها هم گزارش خود را از تمرینات‌شان برای ما می‌فرستند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها