کد خبر: 397365
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۳:۱۶:۰۵
| |

هیچ مقامی در فدراسیون و سازمان لیگ حرفی از تعطیلی «لیگ یک» نزده است

مسئول مسابقات لیگ دسته اول گفت: هیچ مقامی در فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال صحبتی در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ یک انجام نداده است.

هیچ مقامی در فدراسیون و سازمان لیگ حرفی از تعطیلی «لیگ یک» نزده است
کد خبر: 397365
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۳:۱۶:۰۵

اعتمادآنلاین| فریبرز محمودزاده در مورد صحبت های مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان مبنی بر اگر قرار است لیگ به کلی لغو شود، باید با همین شرایط تعطیل شود و قهرمان را مشخص کنند، اظهار داشت: در ابتدا من هم به عنوان یکی از اعضای کوچک خانواده ورزش امیدوارم هرچه سریع تر انتشار ویروس کرونا مهار شود و همه افراد جامعه در سلامتی کامل به سر ببرند. در مورد برگزاری مسابقات لیگ هم باید بگویم تا امروز هیچ مقام رسمی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ دسته اول صحبتی مطرح نکرده است و اراده سازمان لیگ فوتبال بر ادامه مسابقات لیگ است.

وی تصریح کرد: هر نوع شایعه در خصوص تصمیم بر تعطیلی و توقف مسابقات لیگ دسته اول را تکذیب می کنم و قصد مدیران فوتبال برگزاری مجدد مسابقات است اما قطعا این تصمیم باید با هماهنگی مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ شود و منتظر صدور مصوبه جدید ستاد در مورد زمان ممکن برای برگزاری مسابقات هستیم. در حال حاضر تا آخر فروردین ماه مسابقات بر اساس تصمیم این ستاد تعطیل است.

مسئول مسابقات لیگ دسته اول با اشاره به اینکه یکباره زمان از سرگیری رقابت ها اعلام نخواهد شد عنوان کرد: قطعا فرصت مناسب برای آماده سازی مجدد به تیم ها برای شرکت در رقابت های لیگ دسته اول داده خواهد شد و زمان متناسب با آماده سازی تیم ها در نظر گرفته می شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها