کد خبر: 397371
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۳:۳۱:۲۴
| |

خانه موسیقی تا 20 فروردین تعطیل است/ ارائه خدمات غیر حضوری

خانه موسیقی به دلیل شیوع ویروس کرونا تا 20 فروردین ماه تعطیل است و تا آن زمان خدمات غیر حضوری برای اعضای این نهاد انجام می‌شود.

خانه موسیقی تا 20 فروردین تعطیل است/ ارائه خدمات غیر حضوری
کد خبر: 397371
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۳:۳۱:۲۴

اعتمادآنلاین| با توجه به اطلاعیه و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا خانه موسیقی تا 20 فروردین ماه تعطیل است و خدمات غیر حضوری برای اعضا انجام می شود.

در اطلاعیه خانه موسیقی آمده است: «آن عده از اعضای محترمی که تاریخ کارت عضویت آنها به پایان رسیده و یا در شرف اتمام است می توانند با مراجعه به سامانه جامع هنرمندان نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه و نیز پرداخت حق عضویت خود اقدام نمایند. بدیهی است کارت های عضویت جدید با هماهنگی قبلی تحویل اعضای محترم خواهد شد.

اعضای خانه موسیقی جهت تمدید عضویت و دریافت کارت عضویت هوشمند باید درسامانه جامع هنرمندان با نشانی www.iranhmusic.ir/crm ثبت نام کرده و با وارد کردن نام کاربری (کدملی) و کلمه عبور (کدعضویت مندرج بر روی کارت قدیمی) اطلاعات لازم از جمله بارگذاری عکس پرسنلی، تکمیل اطلاعات مربوط به تماس، وارد کردن مشخصات به لاتین، آثار، تخصص ها و ... را ثبت نمایند.

اعضا پس از ثبت اطلاعات خواسته شده در سامانه و از تاریخ 23 فروردین به بعد با ساختمان شماره 2و با شماره 5- 66482074 تماس حاصل شده تا نسبت به تأیید اطلاعات مربوطه و همچنین تحویل کارت های عضویت هماهنگی لازم صورت پذیرد.»

جهت رفاه حال اعضا و همچنین عدم نیاز به مراجعه حضوری در شرایط کنونی در خصوص سایر امور اداری عضویت، بیمه تأمین اجتماعی و ... اعضا می توانند درخواست خود را در ساعات اداری به واتس‌آپ خانه موسیقی به شماره 09364113100 ارسال نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها