کد خبر: 397376
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۳:۴۶:۰۱
| |

امیری در ارتباط تصویری با استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

طرح دوم غربالگری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

امیری در ارتباط ویدیو کنفرانسی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان آخرین اقدامات این استان در مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت.

طرح دوم غربالگری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
کد خبر: 397376
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۳:۴۶:۰۱

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز در ارتباط ویدیو کنفرانسی با استاندار کهگیلویه و بویر احمد در جریان آخرین اقدامات این استان در مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت.

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به طرح فاصله اجتماعی در این استان، بیان کرد: در سال 92 تعداد تخت‌های آی سی یو استان 38 عدد بود و‌این عدد به 136 تخت رسیده است؛ ضمن اینکه در استان 2 بیماری کرونایی در استان بستری هستند.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه در روز طبیعت 78 درصد کاهش تردد در استان شاهد بودیم، افزود: طرح غربالگری در استان بالای 95 درصد است و‌ ما جزو اولین استان‌ها هستیم که طرح دوم غربالگری را آغاز کردیم.

کلانتری با بیان اینکه طرح غربالگری باعث کاهش مراجعات به بیمارستان‌ها شده است، یادآور شد: در استان کهگلویه و بویر احمد حدود 16 درصد کویید مثبت داشتیم و اکنون از هر 100 نمونه 5 مورد مثبت شده است. امکان قرنطینه نقاتگاهی در استان وجود دارد و حدود 285 تخت برای این موضوع در نظر گرفته است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری طی ابلاغیه‌ای حسینعلی امیری را به عنوان معین استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با ویروس کرونا تعیین کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها