کد خبر: 397419
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۵:۲۰:۲۰
| |

پیشنهاد علیرضا داوودنژاد برای نجات صنعت سینما از ورشستگی

در حالی که اکران فیلم‌های سینمایی از چهارم اسفند سال گذشته به دلیل شیوع کرونا در کشور متوقف شده و همچنان نیز مشخص نیست که سالن‌ها از چه زمانی بازگشایی خواهند شد، علیرضا داوودنژاد برای روزها پیشنهادی مطرح کرده است.

پیشنهاد علیرضا داوودنژاد برای نجات صنعت سینما از ورشستگی
کد خبر: 397419
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۶ ۱۵:۲۰:۲۰

اعتمادآنلاین| کارگردان فیلم‌هایی چون «مصائب شیرین»، «نازنین» و «خانه عنکبوت» گفت: «برای نجات صنعت سینما از ورشستگی در دوران کرونا باید 100 فیلم جدید امسال را به جای سینما به صورت آنلاین نمایش داد».

علیرضا داوودنژاد در حالی این پیشنهاد را مطرح کرده که نمی‌توان با اطمینان از وجود زیرساخت‌های لازم برای اجرایی شدن این پیشنهاد از جمله دسترسی همه مردم به اینترنت و بویژه سرعت لازم اینترنت صحبت کرد.

البته کانون پرورش فکری در ایام عید برخی از فیلم‌های تولید این مرکز را به صورت آنلاین و به رایگان برای علاقه‌مندان به نمایش درآورده بود.

انفعال سازمان سینمایی نیز در این شرایط مزید بر علت شده است. تشکیل «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» از سوی سازمان سینمایی که مصوبات آن همچون «تعویق پرداخت اقساط اعضاء خانه سینما به مدت سه ماه و پرداخت وام قرض‌الحسنه به سینماهای بخش خصوصی به ازای هر پرده، 10 میلیون تومان» بوده نیز چنان کم اثر و کمتر از حد انتظار ارزیابی شده اند که هیچ واکنش مثبتی از سوی سینماداران و اهالی سینما در پی نداشته است.

منبع: بانی فیلم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها