بیانیه اتحادیه بازیکنان لیگ برتر انگلیس برای کاهش دستمزد

اتحادیه بازیکنان لیگ برتر انگلیس مصمم به کاهش دستمزد است.

بیانیه اتحادیه بازیکنان لیگ برتر انگلیس برای کاهش دستمزد
کد خبر: 397492
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۰۸:۴۱:۱۶

اعتمادآنلاین| اتحادیه بازیکنان لیگ برتر انگلیس با انتشار بیانیه‌ای از لزوم کاهش دستمزد به قصد کمک به باشگاه‌شان در روزهای تعطیلی فوتبال به خاطر شیوع ویروس کرونا خبر داد.

این اتحادیه چنین بیانیه‌ای را منتشر کرد: تمام بازیکنان لیگ برتر انگلیس می‌خواهند نقش مهمی در همکاری اقتصادی در این بحران داشته باشند و این کار را خواهند کرد. تمام بازیکنان لیگ برتر کاملا به وظیفه و مسئولیت خود در قبال جامعه آگاهند. آنها به شدت به کسانی که به زحمت افتاده‌اند، اهمیت می‌دهند. در طول این بحران، بحث در مورد نحوه همکاری بازیکنان فوتبال لیگ برتر ادامه داشته و اتحادیه بازیکنان می‌خواهد تضمین دهد همکاری مالی انجام خواهد شد.

باشگاه‌هایی که ما در آن‌ها بازی می‌کنیم به طور واضح به حمایت نیاز خواهند داشت؛ مخصوصا اگر تعطیلی فوتبال تا ژوئن ادامه داشته باشد.

در ادامه بیانیه آمده است: تضمین می‌کنیم کارکنان باشگاه به جز بازیکنان صددرصد دستمزد خود را دریافت کنند. همچنین تضمین می‌کنیم تیم‌ها و باشگاه‌های بدون لیگ و کارکنانشان، دستمزد خود را دریافت کنند. سازمان سلامت ملی که بسیاری از کارکنانش از هواداران فوتبال هستند، در حال انجام کارهای بزرگی برای ما شده‌اند. آنها قهرمانان واقعی هستند. فوتبال در این وضعیت متحد است. همبستگی و کنار گذاشتن هرگونه علاقه شخصی اهمیت زیادی دارد. 20 میلیون پوند به سازمان‌های خیریه و 125 میلیون پوند به لیگ برتر انگلیس و لیگ ملی باشگاه ها اهدا می‌کنیم و طی 12 ماه، 30 درصد از دستمزد خود را کاهش می‌دهیم. 20 میلیون پوندی که گفته شد، قطعی است اما معتقدیم این رقم بسیار بیشتر خواهد شد.

خیلی از باشگاه ها برای ادامه حیات خود به افزایش بودجه نیاز دارند. باز هم اعلام می‌کنیم باید بین تمام باشگاه‌ها همبستگی به وجود بیاید.کاهش 30 درصدی دستمزد بازیکنان برای 12 ماه، رقمی بالغ بر 500 میلیون پوند می‌شود و همچنین باشگاه‌ها 200 میلیون پوند مالیات کمتری خواهند داد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها