کد خبر: 397533
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۰۹:۴۲:۲۹
| |

IOC به زودی درباره رشته‌های اضافه شده به المپیک پاریس تصمیم می‌گیرد

کمیته بین‌المللی المپیک بعد از مذاکره با فدراسیون‌های بین‌المللی و بازی‌های المپیک پاریس به زودی تصمیم نهایی خود را درباره رشته‌های اضافه شده به بازی‌های 2024 می‌گیرد.

IOC به زودی درباره رشته‌های اضافه شده به المپیک پاریس تصمیم می‌گیرد
کد خبر: 397533
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۰۹:۴۲:۲۹

اعتمادآنلاین| کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) با کمیته برگزاری بازی‌های 2024 پاریس و فدراسیون‌های بین‌المللی مذاکره‌ای خواهد داشت تا تعیین کند چه زمانی تصمیم نهایی در مورد ورزش‌های اضافه‌شده به بازی‌های المپیک اتخاذ خواهد شد.

دنس‌اسپورت، اسکیت‌بوردینگ، موج‌سواری و ورزش‌های صعودی موقتا پس از تایید IOC در نشست ژوئن سال گذشته، به بازی‌های 2024 اضافه شدند.

IOC اعلام کرد تایید نهایی در نشست هیات اجرایی در دسامبر 2020 گرفته می‌شود. رشته‌های اسکیت‌بوردینگ، موج‌سواری و ورزش‌های صعودی نخستین حضورشان را در بازی‌های المپیک 2020 تجربه خواهند کرد.

کیت مک‌کونل مدیر ورزشی کمیته بین‌المللی المپیک هنوز به این سوال پاسخ نداده که این تاییدیه در نشست هیات اجرایی گرفته خواهد شد یا بعد از بازی‌های المپیک توکیو.

وی در این باره اظهار داشت: ما موارد زیادی داریم که باید ارزیابی شود. نخستین تمرکز ما تصویب تاریخ بازی‌های المپیک توکیو بود.

مک‌کونل ادامه داد: این سوال در خصوص برنامه و کسب سهمیه المپیک بازی‌های 2024 مطرح می‌شود و این موضوع یکی از مواردی است که می‌توانیم نگاه دقیقی به آن بیندازیم. ما تلاش می‌کنیم با همکاری فدراسیون‌ها و کمیته برگزاری بازی‌های پاریس درباره زمان‌بندی صحبت کنیم. امیدوارم به زودی به نتیجه برسیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها