روند افزایشی درآمد‌های همراه اول در سال ۱۳۹۸؛

رشد پیوسته درآمد‌های ماهیانه «همراه»

دو بخش درآمد‌های مشترکین اعتباری و همچنین مشترکین دائمی بیشترین سهم را در درآمد‌های شرکت به خود اختصاص می‌دهند.

رشد پیوسته درآمد‌های ماهیانه «همراه»
کد خبر: 397547
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۰:۰۳:۰۲

اعتمادآنلاین| دو بخش درآمد‌های مشترکین اعتباری و همچنین مشترکین دائمی بیشترین سهم را در درآمد‌های شرکت به خود اختصاص می‌دهند.

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت همراه اول در ادامه روند افزایشی درآمد‌های خود، در سال جاری و در 12 ماه اخیر موفق به کسب درآمد 175 هزار و 122 میلیارد ریالی شده که این درآمد بیش از 25 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

همان گونه که در نمودار نیز نشان داده می‌شود شاهد افزایش تقریبا پیوسته کسب درآمد‌های شرکت در ماه‌های اخیر بوده ایم. دو بخش درآمد‌های مشترکین اعتباری و همچنین مشترکین دائمی بیشترین سهم را در درآمد‌های شرکت به خود اختصاص می‌دهند.

01

همان گونه که در بالا نیز اشاره شد درآمد‌های کسب شده شرکت طی سال اخیر با 25 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شناسایی و محقق شده است. بیش از 85 درصد از درآمد‌های کسب شده شرکت در این مدت مربوط به درآمد‌های ناشی از کارکرد مشترکین دائمی و اعتباری بوده و سایر درآمد‌های شرکت نیز شامل درآمد شناسایی شده از محل استفاده سایر اپراتور‌های از شبکه همراه اول، خالص درآمد از محل خدمات ارزش افزوده و همچنین سایر درآمد‌ها بوده است.

در جدول زیر ترکیب کسب درآمد‌های شرکت در سال 98 و مقایسه آن با سال 97 ارائه شده است.

02

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها