عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران

برنامه‌های عملیاتی تهران باید همگام با تداوم کرونا پیش برود

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست که برنامه عملیاتی برای اداره شهر تهران با سناریوی تداوم شیوع کرونا ارائه کنند.

برنامه‌های عملیاتی تهران باید همگام با تداوم کرونا پیش برود
کد خبر: 397573
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۰:۴۱:۲۰

اعتمادآنلاین| زهرا نژاد بهرام در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به ترافیک روز گذشته معابر تهران گفت: نکند کرونا رفته و ما خبر نداریم. دیروز و امروز ترافیک در تهران بیداد می‌کرد.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر فعالیت اصناف از روز 16 فروردین و تکذیب این موضوع گفت: اگر قرار است سیاست یک بام و دو هوا داشته باشیم باید نیازهای اقتصادی اصناف رفع شود. چرا که مبنای دریافت حقوق حداقلی در بخش‌های دولتی و غیر دولتی مشخص است، اما اصناف باید با تکیه بر درآمد خود امورات شان را بگذارنند.

وی با بیان این که ترافیک تهران برخلاف اتخاذ سیاست‌های استراتژیک است، گفت: متاسفانه انتقادی به ستاد کرونای استان تهران دارم و باید بگویم چگونه می‌شود که در ستاد کرونای پایتخت یک کشور که 9 میلیون جمعیت دارد نماینده مردم در پارلمان محلی در این ستاد نیست.

وی ضمن تذکر به حناچی گفت: از حناچی انتظار می‌رود حالا که در ستاد ملی کرونا قرار دارد با جدیت بیشتری موضوعات مربوط به تهران را پیگیری کنند.

وی افزود: برنامه ما برای اداره شهر تهران در صورت تداوم کرونا چیست؟ چرا برنامه نداریم؟ اگر این شیوع تا پایان سال 99 یا تا پایان تابستان باشد چه کنیم؟ می‌بایست در اسرع وقت شهرداری تهران نسبت به تهیه و تدوین برنامه عملیاتی اجرایی در صورت تداوم بحران کرونا را ارائه کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها