کد خبر: 397601
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۱:۳۷:۳۹
| |

تمام استانداردهای لازم در مراکز نقاهتگاهی نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی شده است

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا با بیان اینکه تمام استانداردهای لازم در مراکز نقاهتگاهی نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی شده است، گفت: به عنوان مثال، تمام تجهیزات استفاده شده در نقاهتگاه 2 هزار تخت‌خوابی شهید هجرتی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و مسئولان پزشکی قرار گرفته است.

تمام استانداردهای لازم در مراکز نقاهتگاهی نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی شده است
کد خبر: 397601
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۱:۳۷:۳۹

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ‌کننده نزاجا گفت: مراکز و ایستگاه‌های سرپایی پایش و غربالگری افراد همچنان در بیش از 300 نقطه در استان‌های مختلف کشور فعال است و افراد با مراجعه به این مراکز می‌توانند از سلامت و یا خدای نکرده ابتلای خود به بیماری کرونا اطمینان حاصل کنند.

وی با بیان اینکه تمام استانداردهای لازم در مراکز نقاهتگاهی نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی شده است، افزود: به عنوان مثال، تمام تجهیزات استفاده شده در نقاهتگاه 2 هزار تخت‌خوابی شهید هجرتی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و مسئولان پزشکی قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا در پایان گفت: ممکن است شرایط و کنترل بیماری کرونا به نحوی پیش برود که نیاز به بستری بیماران در این مرکز نقاهتگاهی پیدا نشود، اما برپایی این مراکز عظیم، یک الگو و نمونه برای کشور عزیزمان در مواقع بحرانی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها