سامسونگ برای حمایت از بیماران مبتلا به کرونا دست به اقدام جدید زد

شرکت سامسونگ در کنار کمک‌های مالی متعدد، سعی دارد تا با اهدای لوازمی مانند تبلت و گوشی هوشمند به بیماران، ارتباط با خانواده‌ها را برایشان آسان‌تر سازد.

سامسونگ برای حمایت از بیماران مبتلا به کرونا دست به اقدام جدید زد
کد خبر: 397632
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۲:۲۵:۲۳

اعتمادآنلاین| مانند خیلی دیگر از شرکت‌های فناوری، سامسونگ نیز قصد دارد تا به روش خود با ویروس کرونا مقابله کند. در کنار کمک مالی برای تهیه تجهیزات پزشکی لازم مانند ماسک‌های بهداشتی و بسته‌های کمک تنفسی، این شرکت کره‌ای سعی دارد تا برخی از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند خود را به نیازمندان در این شرایط اهدا کند.

جزئیات اقدامات اخیر شرکت سامسونگ برای حمایت از افراد درگیر ویروس کرونا


بر طبق گفته‌های مسئولان شرکت سامسونگ در روز‌های اخیر این عمل به هدف در تماس بودن خانواده‌ها با یکدیگر صورت می‌گیرد. شرکت مذکور در اعلامیه اخیر خود نوشت: "ما گوشی‌های هوشمند خود را به بیماران داخل قرنطینه اهدا می‌کنیم تا آن‌ها بتوانند با خانواده ، فرزندان و دوستان خود در ارتباط باشند این هدیه در کنار تجهیزات دیگری مانند دستگاه تصفیه هوا به مراکز قرنطیمه و بیمارستان‌ها اهدا خواهد شد".

این شرکت همچنین در ادامه اضافه کرد: "ما همچنین تبلت‌هایی را به مراکز تحصیلی اهدا می‌کنیم تا دانشجویان بتوانند به بهترین نحو تحصیل خود را ادامه دهند". این شرکت همچنین اعلام کرد که آن‌ها تا به حال مبلغ 29 میلیون دلار را برای مبارزه با ویروس کرونا به مناطق مختلف اهدا کرده‌اند و قصد دارند تا مسیر خود برای مقابله با این بیماری را ادامه دهند. همانطور که در گزارش‌های متعدد مشخص شده، ویروس کرونا تا به حال ضربه محکمی را به صنعت فناوری وارد کرده است.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند اپل به ناچار شعبه‌های فروش خود را تعطیل کرده‌اند و سفر‌های شغلی مهم نیز لغو شده‌اند. این مسائل باعث شده است تا مشکلات بسیاری برای شرکت‌های سراسر دنیا شکل بگیرد. در ادامه لازم به ذکر است شرکت سامسونگ به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان خود مجبور به تعطیل کردن یکی از کارخانه‌های بزرگ خود در کره شد. در حالی که بیشتر دفاتر و شعبات این شرکت نیز تعطیل هستند، کارکنان آن دسته از مناطق که همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند روزانه توسط دستگاه‌های مخصوص دماسنج مورد بررسی قرار می‌گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها