مهسا طهماسبی:

افت «کامیون» را قبول ندارم/ ترس از کرونا برای ما بیشتر است

مهسا طهماسبی با اشاره به فضای موجود در جامعه نسبت به نگرانی از کرونا گفت این فضا میان سازندگان سریال بیشتر است با این حال به خاطر مردم در حال کار هستد.

افت «کامیون» را قبول ندارم/ ترس از کرونا برای ما بیشتر است
کد خبر: 397689
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۸:۲۹

اعتمادآنلاین| مجموعه «کامیون» به کارگردانی مسعود اطیابی یکی از سریال‌های نوروز 99 است که این روزها هرشب ساعت 21 برای مخاطبان از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این سریال داستان زندگی سه دانشجوی جوان را روایت می‌کند که سرمایه خود را از دست داده و با صاحب‌خانه خود مشکل پیدا کرده‌اند.

مهسا طهماسبی یکی از بازیگران این مجموعه است که پیش از این در سریال «دیوار به دیوار» نیز به ایفای نقش پرداخته است.

مهسا طهماسبی بازیگر نقش ندا درباره چگونه پیوستن به سریال «کامیون» گفت: آذر و دی ماه سال گذشته در پروژه سینمایی «انفرادی» با آقای اطیابی همکاری کوتاهی داشتم. علاقه من به کارگردانی و همکاری با او سبب شد که وقتی پیشنهاد بازی در مجموعه «کامیون» را دادند، خیلی خوشحال شده و در این سریال حضور داشته باشم.

ترس و وحشت از کرونا برای ما بیشتر است

او درباره شرایطی که کرونا برای تصویربرداری این سریال ایجاد کرده، افزود: کرونا بزرگ‌ترین مشکلی بود که برای این پروژه رخ داد و هنوز هم شرایط برای گروه خیلی سخت است. همانطور که پیش از این و در مصاحبه‌های عوامل هم گفته شد پیدا کردن لوکیشن، هماهنگی گروه در این شرایط بسیار کار دشواری شده است. چرا که به هر حال، جو ترس و وحشت برای جامعه وجود دارد و این جو برای ما که در حال کار هستیم بیشتر است.

طهماسبی اظهار کرد: به هر حال ما موظفیم که این پروژه را به اتمام برسانیم تا مردم در این دوران تعطیلی بتوانند سرگرم باشند. شکر خدا تهیه‌کنندگان این سریال تمام نکات لازم را برای فراهم کردن یک محیط پاکیزه و بهداشتی برای گروه فراهم کردند. به شخصه از آنها سپاسگزارم؛ چراکه هر کاری که می‌توانستند برای ما انجام دادند.

این بازیگر گفت: به هر حال، ما هم خانواده‌هایی داریم که در خانه نشسته‌اند. مادربزرگ، پدربزرگ‌هایی که سنشان بالاست و هرچقدر که مقاومت ما نسبت به این بیماری بالا باشد ولی امکان ناقل بودن ما نیز وجود دارد. به همین دلیل، کار مقداری از لحاظ روحی روانی برای ما سخت شده است. البته شکر خدا تاکنون اتفاقی رخ نداده و همه گروه در سلامت هستند و امیدوارم چند روز باقی مانده نیز کار به سلامت و خوبی پیش برود.

افت سریال را قبول ندارم

وی همچنین درباره اینکه آیا کار کردن در این شرایط روی کیفیت بازی بازیگران و همچنین کلیت کار و حتی کاهش کیفیت تاثیرگذار گذاشته است یا خیر، اظهار کرد: افت سریال را قبول ندارم چراکه من فکر می‌کنم همین خانه نشستن مردم و اینکه می‌دانیم مردم احتیاج دارند با کاری که تولید می‌کنیم، سرگرم باشند، این خودش برای من و گروه یک انگیزه مهم است. به نوعی یعنی ما می‌توانیم وظیفه‌ای را انجام دهیم که جامعه هم از آن خوشحال و راضی باشد.

طهماسبی ادامه داد: در مورد بازی خودم نیز باید بگویم که من بواسطه نقشم تعداد جلسات زیادی را در این دوره کرونا سر پروژه نبوده و شاید سر جمع سه تا چهار جلسه در این یک ماه و نیم در این دوره سر کار رفتم و سعی کردم این موضوع کمترین تاثیر را روی کارم بگذارد. واقعا تمام تلاشم بر این است که حتی کیفیت کارم بالاتر هم برود تا مردم راضی باشند. چون به هر حال کار ما همیشه و در نهایت مخاطب محور است. ما چه خوب و چه بد باشیم، این مخاطب است که در مورد کار ما تصمیم می‌گیرد.

سعی کردم نقشم غلو نداشته باشد

بازیگر مجموعه «کامیون» در پاسخ به این سوال که با توجه به غلوهای موجود در سریال، آیا برای بازی در نقش شخصیت یک دختر ثروتمند مابه‌ازایی حقیقی را در نظر گرفته است، گفت: به شخصه خیلی سعی کردم در بازی شخصیت ندا این غلوهایی که می‌گویید را نداشته باشد.

سعی کردم این شخصیت از بطن جامعه باشد تا مردم بتوانند با آن همذات پنداری کنند و مثلا بگویند رفتار شخصیت ندا، شبیه من است.

البته هنوز شخصیت ندا آنچنان که باید در سریال نمایان نشده تا مردم بتوانند کاملا با آن آشنا شوند. اما در ادامه اتفاق‌های بیشتری را از این شخصیت می‌بینیم که امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

او در پایان گفت: شخصیت ندا از یک خانواده متمول است ولی در کاراکتر این دختر هیچوقت آن ثروتمند بودن پدر و متمول بودن را نمی‌بینیم.

ندا دختر ساده‌ای است که در عین حال که همه چیز دارد ولی از ساده‌ترین پسر دانشگاهش خوشش آمده و مسائل مالی برای او مسئله مهمی نیست. بیشتر انسانیت، اخلاق، با مزه بودن و این ویژگی‌های طرف مقابلش بود که او را جذب کرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها