تشدید طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از تشدید طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی در سراسر کشور خبر داد.

تشدید طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی
کد خبر: 397699
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۴:۳۴:۴۳

اعتمادآنلاین| سردار محمدرضا مقیمی اظهار داشت: در پی وقوع و همه گیری بیماری ویروس کرونا و کمبود برخی اقلام بهداشتی در سطح کشور، پلیس امنیت اقتصادی مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی را در اولویت مأموریت خود قرار داده است.

وی ضمن تشکر از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط تمامی رده های ناجا و سازمان های مربوطه تصریح کرد: با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشایی اغلب ادارات دولتی و غیردولتی و افزایش تردد در سطح شهرها و نیاز مردم به کالاهای بهداشتی و پزشکی و همچنین سوءاستفاده افراد سودجو و فرصت طلب، هوشیاری و آمادگی بیش از پیش این پلیس را می طلبد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه اجرای عملیات مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی و پزشکی تشدید شده است، ادامه داد: با پایان تعطیلات طرح مذکور پایان نمی یابد و کماکان تا اطلاع ثانوی و اعلام سازمان های مسئول و مرتبط با این موضوع، درخصوص رفع نگرانی از کمبود و احتکار تجهیزات پزشکی ادامه داشته و پلیس امنیت اقتصادی با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور که سلامت جامعه را به خطر می اندازند، با تمام توان مقابله می کند.

وی عنوان کرد: پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی درباره احتکار در سراسر کشور است، تا بر اساس رسالت خود که همان پیش بینی، پیشگیری و کنترل اخلال و تنش در نظام اقتصادی است، به صورت مستمر و جدی در حمایت از تولید داخلی با تمام ابعاد قاچاق کالا و ارز، احتکار و ... قاطعانه و موثر با مخلان نظام اقتصادی کشور مبارزه کند.

سردار مقیمی افزود: درخواست و تقاضای پلیس از مردم عزیز سراسر کشور این است که به محض اطلاع از هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، موضوع را سریعا از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها