جدیدترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام برای مقابله با کرونا اعلام شد

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به ارائه جزئیات جدیدترین اقدامات این نهاد برای مقابله با ویروس کرونا در کشور پرداخت.

جدیدترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام برای مقابله با کرونا اعلام شد
کد خبر: 397720
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۵:۰۷:۴۷

اعتمادآنلاین| محمد مخبر در سخنانی با بیان اینکه تولید ماسک و اقلام ضدکرونایی توسط نیروهای جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در استان مرکزی در حال انجام است، گفت: یکی از اقدامات گروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور از جمله استان مرکزی، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک بهداشتی و سایر اقلام بهداشتی جهت مقابله با کرونا است.

وی همچنین به تولید ماسک و ضدعفونی معابر عمومی توسط ستاد اجرایی در استان لرستان اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات گروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور از جمله استان لرستان، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک بهداشتی و سایر اقلام بهداشتی و همچنین ضدعفونی مرتب معابر و اماکن عمومی جهت مقابله با کرونا است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام تولید ماسک وگان توسط نیروهای این نهاد در مازندران را از دیگر فعالیت‌های این نهاد برشمرد و اظهار کرد: ما با بسیج تمام امکانات ستاد اجرایی، برای مقابله با ویروس کرونا، تولید اقلام ضدکرونایی در دستور کار نیروهای جهادی این ستاد در سراسر کشور قرار داده‌ایم.

مخبر ادامه داد: تولید ماسک بهداشتی و گان مورد احتیاج مراکز درمانی توسط کارآفرینان بنیاد برکت در مازندران یکی از این اقدامات است که با هدف تامین نیازهای مردم صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی ضدکرونایی بین پاکبانان کرمان،‌ از سوی ستاد اجرایی افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با ویروس کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام، بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین پاکبانان زحمتکش کرمان توزیع و اهدا شد.

مخبر در پایان گفت: نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی در استان کرمان، علاوه بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی در مناطق محروم و همچنین ضدعفونی معابر عمومی، در جبهه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده و توزیع اقلام غذایی و دارویی بین مردم آسیب‌دیده نیز فعال هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها