مسئول کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال:

شرایط اجازه دهد اواخر اردیبهشت بازی‌ها را شروع می‌کنیم

مسئول کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال می‌گوید با تمام مشکلاتی که در سال گذشته به وجود آمد و با وجود تمام این بحران‌ها توانستیم روند صعودی و رو به رشدی داشته باشیم که این یک نتیجه مثبت بود.

شرایط اجازه دهد اواخر اردیبهشت بازی‌ها را شروع می‌کنیم
کد خبر: 397721
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۵:۰۹:۰۶

اعتمادآنلاین| صادق درودگر در خصوص وضعیت قراردادهای اقتصادی و تبلیغات محیطی با توجه به تعلیق لیگ برتر اظهار کرد: تا این لحظه مسابقات به تعویق افتاده و تعویق به این معنی است که تعهدات انجام می‌شود اما ممکن است کمی دیرتر این تعهدات ادامه پیدا کند اما اگر لیگ فوتبال لغو شود آن موقع موظف هستیم که برای حفظ بازاریابی مستمر بسته‌های دیگری را پیشنهاد دهیم و شرایط دیگری را فراهم کنیم.

او درباره عملکرد کمیته اقصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال در سال گذشته عنوان کرد: در سال 96 دریافتی‌مان 17 میلیارد بوده که در سال 97 این عدد چهار برابر شد و در سال گذشته نیز نسبت به سال 97 حدود چهل درصد افزایش درآمد داشتیم. با تمام مشکلاتی که در سال گذشته به وجود آمد و با وجود تمام این بحران‌ها توانستیم روند صعودی و رو به رشدی داشته باشیم که این یک نتیجه خوب برای سال گذشته بود.

درودگر در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد لغو یا ادامه پیدا کردن لیگ چیست؟ گفت: به هر حال هر تصمیمی به شرایط به کشور بستگی دارد. باید بدانیم سلامت جامعه، بازیکنان و تیم‌ها تهدید می‌شود یا خیر. ما اطلاعاتی به طور قطعی در رابطه با کرونا نداریم. شرایط قابل پیش بینی نیست و باید ببینیم طی روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

وی درپایان اضافه کرد: اگر در بلژیک لیگ را تعطیل کردند به این دلیل بود که کرونا در آن کشور محدود است، هفته‌های پایانی را می‌گذراندند و قهرمان هم مشخص شده است. آن‌ها می‌توانستند این کار را انجام دهند ولی ما باید کمی تامل کنیم تا ببینیم چه می‌شود. تا اواخر اردیبهشت اگر شرایط اجازه دهد بازی‌ها را شروع می‌کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها