کد خبر: 397724
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۵:۱۲:۳۲
| |

جی دن کاکس:

جهان با یک دشمن مشترک در حال جنگ است

دارنده مدال طلای کشتی آزاد جهان از آمریکا گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تمرینات باشگاهی خود را از دست بدهیم.

جهان با یک دشمن مشترک در حال جنگ است
کد خبر: 397724
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۷ ۱۵:۱۲:۳۲

اعتمادآنلاین| جی دن کاکس دارنده مدال برنز المپیک و طلای جهان از آمریکا درباره شیوع کرونا در این کشور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه هایی که به منظور حفاظت از افراد در مقابل این ویروس شده است، تمرینات باشگاهی خود را از دست داده ایم.

وی ادامه داد: باید قوانین حفظ فاصله فردی را رعایت کنیم و این هفته فقط در پارکی در نزدیکی خانه خود تمریناتم را انجام دادم.

قهرمان کشتی آزاد جهان در وزن 92 کیلوگرم در مورد تعویق المپیک توکیو نیز گفت: قصدم حضور در وزن 97 کیلوگرم و بازی های المپیک توکیو است. قرار بود این هفته رقابت های انتخابی المپیک در کشور آمریکا برگزار شود که با توجه به شیوع کرونا به تعویق افتاد.

کاکس ادامه داد: به هرحال من به روند آماده سازی خود ادامه می دهم تا بتوانم در وزن 97 کیلوگرم صاحب دوبنده تیم آمریکا در المپیک شوم و فرصت این را دارم که تا سال آینده تمرینات خود را برای حضور موفق در این وزن ادامه دهم.

وی در ادامه گفت: این بیماری همه گیر موضوعی است که می تواند همه دنیا را گرد هم بیاورد و اکنون همدلی برای از بین بردن این ویروس در جهان پیش آمده و همه مردم برای مبارزه با آن تلاش می کنند. ما باید کار کنیم و موثر واقع شویم تا بتوانیم به زندگی روزمره خود ادامه دهیم.

کاکس افزود: همبستگی مردم دنیا اگر اتفاق بیافتد عالی می شود و این همان چیزی است که من می خواهم. باید همه بدانیم که اکنون یک دشمن مشترک داریم و همه باید برای مبارزه با آن کار کنیم و فکر می کنم ما می توانیم این کار را انجام دهیم اگر همه بخواهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها