کد خبر: 397839
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۰۹:۲۴:۰۴
| |

انتقاد تند اسطوره فوتبال برزیل از نیمار؛ حرفه‌ای باش!

زیکو با انتقاد از نیمار گفت: بدون شک من نیمار را دوست دارم و به سبک بازی او هم علاقه دارم. با این حال انتقادی که از او دارم این است که باید حرفه ای تر برخورد کند. او باید مثل مسی و کریستیانو رونالدو نگاهی حرفه ای داشته باشد.

انتقاد تند اسطوره فوتبال برزیل از نیمار؛ حرفه‌ای باش!
کد خبر: 397839
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۰۹:۲۴:۰۴

اعتمادآنلاین| نیمار بهترین و سرشناس ترین بازیکن حال حاضر فوتبال برزیل است که گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان هم به شمار می آید اما رفتارهایی که نیمار از خود نشان می دهد باعث شده تا همواره انتقادهایی از او وجود داشته باشد. ( بیشتر بخوانیم )

این بار نوبت به زیکو اسطوره فوتبال برزیل رسید که از نیمار انتقاد کند.

زیکو گفت: بدون شک من نیمار را دوست دارم و به سبک بازی او هم علاقه دارم. با این حال انتقادی که از او دارم این است که باید حرفه ای تر برخورد کند. او باید مثل مسی و کریستیانو رونالدو نگاهی حرفه ای داشته باشد.

نیمار مسی

او ادامه داد: من با نیمار صحبت کردم و از او خواستم که رفتارش را تغییر دهد. زندگی مسی و رونالدو فوتبالی است و تنها روی این ورزش تمرکز دارند و همین باعث شده است که تا این اندازه موفق شوند اما متاسفانه موضوعات و مسائل غیر فوتبالی ذهن نیمار را به خود مشغول کرده است و طبیعی است که این روی فوتبالش تاثیر گذارد. ( بیشتر بخوانیم )

نیمار سومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می کند که البته بهترین فصل او هم بوده است و تا الان عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. البته خبرهایی درباره جدایی او از تیم پاریسی در تابستان و بازگشت به آبی اناری ها به گوش می رسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها