کد خبر: 397908
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۰:۴۸:۵۴
| |

واکنش آنجلو لورنزتی به احتمال مربیگری در تیم ملی والیبال ایران/ خودم را کاندیدای هدایت تیم ملی ایران نمی‌دانم

آنجلو لورنزتی مربی والیبال ترنتینو گفت: هدایت تیم ملی ایران فرصت بسیار بزرگی برای من است.

واکنش آنجلو لورنزتی به احتمال مربیگری در تیم ملی والیبال ایران/ خودم را کاندیدای هدایت تیم ملی ایران نمی‌دانم
کد خبر: 397908
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۰:۴۸:۵۴

اعتمادآنلاین| ترنتینو یکی از تیم‌های پرافتخار و همیشه قدرتمند والیبال ایتالیا و جهان به حساب می‌آید که علاوه بر چهار عنوان قهرمانی و چهار نایب قهرمانی سری A1 ایتالیا، پنج جام قهرمانی باشگاه‌های جهان هم در ویترین افتخارات این باشگاه به چشم می‌خورد. ترنتینو سه بار قهرمان اروپا، سه بار قهرمان جام حذفی ایتالیا و دو بار قهرمان سوپرجام این کشور شده است. افتخارات و عناوین فوق با هدایت مربیان مطرح جهان به دست آمده و بیش از همه رادوستین استویچف و آنجلو لورنزتی در آن سهم داشته‌اند، لورنزتی ظاهراً یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران است. ( بیشتر بخوانیم )

شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، خسارات جانی و مالی زیادی به بار آورده است، ولی مسئولان والیبال این کشور، هنوز به لیگ پایان نداده‌اند. شما ترجیح می‌دهید که لیگ نیمه کاره تمام شود یا بیشتر صبر کنید؟


فردا جلسه‌ای در این مورد بین مسئولان باشگاه‌ها برگزار می‌شود تا در مورد آینده لیگ تصمیم‌گیری شود. نظرات شخصی در این بین اهمیت ندارد و همه باید به دنبال بهترین راه حل باشیم.

ریکاردو لوکارلی، یکی از ستاره‌های تیم ملی برزیل و خرید تازه شماست. نظر شما در مورد این بازیکن چیست؟


نمی‌توانم چیزی در این مورد بگویم.

امیر غفور، ملی‌پوش ایرانی حاضر در سری A است. کیفیت بازی او چگونه است؟


او قبل از مصدومیت کمرش، بازیکن تأثیرگذار و مؤثری برای تیم لوبه بود. لوبه در حال حاضر با قطر پاسور جوانی که جایگزین غفور شده است، کمی مشکل دارد. غفور، بازیکن بسیار باتجربه‌ای است و حملات او، مشکلات جدی برای حریفان به وجود می‌آورد، چون نوع حمله او، بسیار سریع است و علاوه بر این از روش‌های بسیار متنوعی استفاده می‌کند.

شناخت شما از والیبال ایران چقدر است؟ تیم ملی ایران در جایگاه هشتم رنکینگ جهانی قرار دارد. چگونه می‌توان آن را ارتقا داد؟


تیم ملی ایران در سال‌های گذشته، جایگاه خود را در بین تیم های برتر و سطح اول والیبال جهان، تثبیت کرده است. بعد از نتایج درخشانی که والیبال ایران در رده سنی جوانان و نوجوانان گرفت، طبیعی بود که در رده بزرگسالان هم نتایج قابل قبول و درخشانی برای تیم ایران حاصل شود.

بازیکنان جوان ایران، قدرتمند هستند و توانسته‌اند تغییر نسل بسیار خوبی در والیبال به وجود بیاورند. تنها مشکل تیم ملی ایران ممکن است در پست پاسور اتفاق بیفتد، چون سعید معروف، بازیکن بسیار سطح بالایی است که ساختن و پیدا کردن جانشین برای او اصلاً آسان نخواهد بود.

قرارداد ایگور کولاکوویچ با وجودی که تیم ملی ایران را به المپیک رساند از سوی فدراسیون والیبال، فسخ شد. اگر پیشنهادی از سوی ایران داشتید، آن را قبول می‌کنید؟


مربیان زیادی وجود دارند که فدراسیون والیبال ایران با آنها تماس گرفته است. هدایت تیم ملی ایران برای همه مربیان از جمله من، فرصت بسیار بزرگی است، اما من با یک باشگاه خیلی خاص به نام ترنتینو تا ماه ژوئن سال 2021 قرارداد دارم به همین خاطر نمی‌توانم خودم را کاندیدای هدایت تیم ملی ایران بدانم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها