نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

تعطیلی بیشتر کشور ما را متضرر خواهد کرد

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: لازم است کشور و بازار به شرایط عادی خود بازگردد تلاش بیشتری هم از سوی شهرداری‌ها و مراکز بهداشتی و نظامی در جهت ضدعفونی محیط انجام شود؛ هرچه بیشتر خودمان را محدود کرده بازار و اشتغال را تعطیل نگه داریم ضربات بیشتری را متحمل خواهیم شد.

تعطیلی بیشتر کشور ما را متضرر خواهد کرد
کد خبر: 397921
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۱:۱۶:۱۱

اعتمادآنلاین| حسن نوروزی با اشاره به اعلام رییس بهداشت جهانی مبنی بر پرهیز از عجله کشورها در خروج از شرایط قرنطینه و بازگشت به شرایط عادی اظهار کرد: ما باید به تدریج به شرایط عادی بازگردیم و کشور را از حالت تعطیلی خارج کنیم.

وی افزود: اگرچه باید در کنار این موضوع که لازم است کشور و بازار به شرایط عادی خود بازگردد تلاش بیشتری هم از سوی شهرداری‌ها و مراکز بهداشتی و نظامی در جهت ضدعفونی محیط انجام شود؛ هرچه بیشتر خودمان را محدود کرده بازار و اشتغال را تعطیل نگه داریم ضربات بیشتری را متحمل خواهیم شد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: وقتی می گوییم شرایط عادی منظور این است که با درنظر گرفتن نظارت و تدابیر بهداشتی و تلاش در جهت بیشتر ضدعفونی شدن محیط توسط نیروهای ارتش و سپاه و شهرداری‌ها همگی به شرایط عادی بازگردیم و کشور را از حالت تعطیلی خارج کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها