کد خبر: 397947
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۱:۵۳:۲۵
| |

احد آزادی‌خواه عضو فراکسیون روحانیت مجلس:

مردم فلسطین اشغالی در وضع نامناسبی به سر می برند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تاکید کرد: یورش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه  اقدامی برای تحت فشار قرار دادن گروه های مقاومت است.

مردم فلسطین اشغالی در وضع نامناسبی به سر می برند
کد خبر: 397947
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۱:۵۳:۲۵

اعتمادآنلاین| احد آزادی‌خواه، در خصوص یورش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه، گفت: این روزها مردم فلسطین اشغالی در وضع نامناسبی به سر می برند و صهیونیست ها نیز بر شدت آن افزوده اند.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع رژیم منحوس صهیونیستی قصد دارد با تشدید حملات هوایی گروه های مقاومت را تحت فشار قرار دهد تا مجددا مسائل مربوط به سازش به میان بیاید.

وی ادامه داد: اسرائیلی ها با کمک ایالات متحده طرح معامله قرن را رونمایی کردند اما به طور مفتضحانه ای با شکست و عدم همراهی همپیمانانشان در منطقه مواجه شدند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: البته در این میان سکوت مجامع بین المللی مدافع حقوق بشری نیز قابل تامل است زیرا این حملات در زمان های مختلف انجام می شود اما حقوق بشر به داد فلسطینیان نمی رسد.

عضو فراکسیون روحانیت قوه مقننه خاطرنشان کرد: باید یادآور شد گروه های مقاومت ساکت نخواهند نشست و حتما پاسخ کوبنده ای به رژیم صهیونیستی خواهند داد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها