کد خبر: 397958
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۲:۰۸:۰۵
| |

رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس:

بانک مسکن در عدم تعلیق اقساط تسهیلات تخلف کرده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا کمیسیون عمران موضوع عدم تعلیق اقساط تسهیلات مسکن را مورد پیگیری قرار می دهد و به طور حتم من شخصا با مدیران بانک مسکن در این رابطه صحبت خواهم کرد.

بانک مسکن در عدم تعلیق اقساط تسهیلات تخلف کرده است
کد خبر: 397958
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۲:۰۸:۰۵

اعتمادآنلاین| محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از عدم اجرای مصوبه اخیر بانک مرکزی درباره تعلیق سه ماهه اقساط تسهیلات بانکی توسط بانک مسکن، گفت: قطعا این مسئله قابل پذیرش نیست که بانکی مانند بانک مسکن از مصوبه بسیار مهم تعلیق اقساط شانه خالی کند.



نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع واضح و مبرهن است که متقاضیان تسهیلات مسکن اغلب از قشر ضعیف و متوسط جامعه هستند، بنابر این تعلیق سه ماهه اقساط تسهیلات می تواند کمک شایانی به اقتصاد خانوارها کند.

وی تصریح کرد: از طرف دیگر عدم تعلیق سه ماهه اقساط تسهیلات مسکن توسط بانک مسکن فشار مضاعفی را به مردم وارد می کند، زیرا در شرایط کنونی اقساط مسکن به صورت میانگین حدود یک میلیون تومان است و تعلیق این میزان قسط می تواند به جامعه کمک کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: عدم تعلیق سه ماهه اقساط تسهیلات مسکن توسط بانک مسکن تخلف قانونی است و دستگاه های نظارتی و اجرایی باید به این مسئله ورود کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا کمیسیون عمران موضوع عدم تعلیق اقساط تسهیلات مسکن را مورد پیگیری قرار می دهد و به طور حتم من شخصا با مدیران بانک مسکن در این رابطه صحبت خواهم کرد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها