کد خبر: 397979
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

وزارت صمت و بهداشت در حال تهیه لیست اصناف کم‌ریسک

رئیس سازمان صنعت استان تهران از تهیه فهرست اصناف کم ریسک توسط وزارت صنعت و بهداشت خبر داد و گفت:کمک به مشاغل متضرر توسط وزارت رفاه، تأمین اجتماعی و اداره کار استان در حال بررسی است.

وزارت صمت و بهداشت در حال تهیه لیست اصناف کم‌ریسک
کد خبر: 397979
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یدالله صادقی در خصوص مشخص شدن لیست اصناف کم ریسک و پر ریسک استان تهران برای بازگشایی از 3� فروردین ماه، اظهار داشت: هنوز این لیست آماده نشده و وزارت صنعت با کمک وزارت بهداشت در حال تهیه این فهرست هستند تا پس از ابلاغ به سازمان صنعت استان تهران، به اصناف اعلام شود.

وی در خصوص نارضایتی برخی از اصناف از تداوم این تعطیلی نیز گفت: قطعا برخی از این شرایط ناراضی بوده و این قرنطینه بودن حتی برای ما نیز ناخوشایند است ولی در این شرایط سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و مجبور به تحمل این شرایط هستند؛ البته اصناف نیز این شرایط را درک می کنند.

رئیس سازمان صنعت استان تهران در خصوص کمک های در نظر گرفته شده برای اصناف و فعالان اقتصادی خسارت دیده، خاطر نشان کرد: بخشی از این کمک به صورت وام 12درصد است که وزارت رفاه و صنعت در حال تهیه آیین نامه آن هستند و در خصوص بیمه های بیکاری نیز اداره کل کار استان و تأمین اجتماعی در حال ثبت نام افراد بیکار هستند تا در صورت تأیید، بیمه بیکاری به آنها تعلق بگیرد.

صادقی در خصوص وضعیت مالیات اصناف نیز تصریح کرد: بر اساس اطلاعاتی که وجود دارد، قرار است برای تسلیم اظهارنامه های مالیاتی سه ماهه آخر سال 98 اصناف، تا پایان فروردین ماه مهلت داده شود و برای بخشودگی و یا تخفیف های مالیاتی پس از دریافت اظهارنامه ها و بررسی آن تصمیم گیری می شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها