کد خبر: 397985
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۲:۴۶:۲۸
| |

عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

اروپایی ها هم اکنون در حالت وضعیت گسستگی سیاسی و اجتماعی قرار دارند

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: امروزه اروپا به شدت درگیر مقابله با کرونا است. این مهم در حالیست که اروپایی ها هم اکنون در حالت وضعیت گسستگی سیاسی و اجتماعی قرار دارند و نتوانسته اند در مبارزه با کرونا همبستگی خودشان را حفظ کنند.

اروپایی ها هم اکنون در حالت وضعیت گسستگی سیاسی و اجتماعی قرار دارند
کد خبر: 397985
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۲:۴۶:۲۸

اعتمادآنلاین| اسدالله عباسی با اشاره به درخواست اتحادیه اروپا برای اعمال معافیت بشردوستانه و لغو تحریم‌های دارویی ایران، گفت: تاکنون در عمل اقدام خاص بشردوستانه از اروپایی ها دیده نشده از این رو اگر چنین درخواستی از سوی آنها محقق شود، حداقل روزنه امیدی ایجاد خواهند کرد.

نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع ممکن است این اقدام اتحادیه اروپا در راستای تعارف های سیاسی باشد و اقدام عملی انجام نشود.

وی با اشاره به اینکه امروزه اروپا به شدت درگیر مقابله با کرونا است، ادامه داد: این مهم در حالیست که اروپایی ها هم اکنون در حالت وضعیت گسستگی سیاسی و اجتماعی قرار دارند و نتوانسته اند در مبارزه با کرونا همبستگی خودشان را حفظ کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: امیدواریم مقامات اروپایی بتوانند در راستای لغو تحریم های دارویی و تجهیزات پزشکی کشورمان و همچنین دیگر کشورها گام مثبتی بردارند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به عبارتی اگر این خواسته آنها محقق نشود، برگ سیاه دیگری در عملکرد استکبار بر جای خواهند گذاشت که همواره علیه مردم ایران ظلم روا داشته اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها