کد خبر: 398075
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۵:۴۸:۲۶
| |

حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

پرداخت یارانه 6 ماهه دوم سال در فروردین راه‌ عبور از پیامدهای اقتصادی کرونا است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: باید به منظور عبور از پیامدهای اقتصادی بیماری کرونا هزینه درمان بیماران مبتلا شده به این ویروس تماما بر عهده بیمه‌ها و دولت باشد. از طرفی برای افرادی -که چک‌های‌شان سر موعد وصول شده است- تسهیلات در نظر گرفته شود.

پرداخت یارانه 6 ماهه دوم سال در فروردین راه‌ عبور از پیامدهای اقتصادی کرونا است
کد خبر: 398075
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۸ ۱۵:۴۸:۲۶

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی‌دلیگانی به راه‌های برون رفت از پیامدهای اقتصادی شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می‌کنم به‌منظور رفع تنگناهای اقتصادی و معیشتی در دوران کرونا، ابتدا یارانه 6 ماهه دوم سال 99 با تقاضای پیامکی خانوارها، در فروردین و اردیبهشت سال جاری به حساب آن‌ها واریز شود، همچنین افراد روزکار -که هیچ نوع بیمه اجتماعی ندارند- تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گیرند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به منظور عبور از پیامدهای اقتصادی بیماری کرونا هزینه درمان بیماران مبتلا شده به این ویروس تماما بر عهده بیمه‌ها و دولت باشد. از طرفی برای افرادی -که چک‌های‌شان سر موعد وصول شده است- تسهیلات در نظر گرفته شود.

وی عدم دریافت هزینه بابت برگشت چک‌ها توسط بانک‌های عامل را راهکار دیگری برای کمک به اقشار مختلف جامعه در شرایط سخت اقتصادی کنونی دانست و گفت: پرداخت بسته‌های ویژه معیشتی به مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) ضروری است در عین حال باید برای مصون ماندن کارگران و واحدهای تولیدی از رکود اقتصادی پیش آمده تصمیمی کاربردی اتخاذ شود.

به گفته عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مجلس، ستاد تنظیم بازار نیز باید سریعا به موضوع افزایش قیمت‌ها ورود کرده و اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها