رئیس یوفا:

چگونه می‌توانیم قهرمانی را از لیورپول سلب کنیم؟

الکساندر چفرین رئیس یوفا یکی از کسانی است که سفت و سخت مخالف نیمه تمام ماندن و لغو هفته‌های باقیمانده از لیگ‌های اروپایی به خاطر شیوع کرونا است.

چگونه می‌توانیم قهرمانی را از لیورپول سلب کنیم؟
کد خبر: 398206
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| شیوع ویروس مرگبار کرونا در قاره سبز و افزایش روزمره آمار مبتلایان و قربانیان آن به خصوص در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و انگلیس، آینده نامشخصی را برای فوتبال این کشورها رقم زده است و همه آنها مسابقات‌شان را تا آینده‌ای نامشخص به حالت تعلیق درآورده‌اند. با این حال چفرین خوشبین است که مسابقات فوتبال از سر گرفته شوند. ( بیشتر بخوانیم )

رئیس یوفا به نشریه «اکیپا» گفت: سری A فصل را به پایان خواهد رساند. من خوشبینم و اطمینان دارم، اگرچه در حال حاضر نمی‌توانم هیچ قول و تضمینی در این باره بدهم. همه چیز به شرایط موجود در کشورها بستگی دارد. سری A جزو لیگ‌هایی که شامل تخفیف یوفا می‌شوند، نیست با این حال من تضمین می‌کنم که ما سلامت و زندگی مردم را به خطر نخواهیم انداخت و به دستورات برای پیدا کردن راه حلی مناسب برای هریک از لیگ‌ها گوش می‌کنیم تا به محض اینکه دولت‌ها به ما اجازه دهند، مسابقات را از سر بگیریم. ( بیشتر بخوانیم )

برخلاف سری A که 26 هفته از آن سپری شده و کورس قهرمانی میان سه تیم هنوز در جریان است، در انگلیس لیورپول با 25 امتیاز فاصله نسبت به تیم دوم صدرنشین است و تنها دو برد دیگر می‌خواهد تا اولین قهرمانی‌اش در 30 سال اخیر را قطعی کند. با این حال برخی از لزوم نیمه تمام رها شدن فوتبال جزیره سخن به میان آورده‌اند که چفرین با آن مخالف است.

رئیس اسلوونیایی فیفا در این باره گفت: من نمی‌توانم درک کنم که چطور می‌توانیم قهرمانی را از لیورپول سلب کنیم. اگر آنها به بازی‌ها برگردند، قطعاً قهرمانی‌شان را مسجل خواهند کرد اما اگر بازی‌ها را از سر گرفته نشوند، مقتضی است که یک تیم به عنوان قهرمان هر لیگ معرفی شود. در مورد لیگ قهرمانان هم ما انتظار داریم که رقابت‌ها با همان شیوه قبل به پایان برسد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها