کد خبر: 398270
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۱:۴۰:۵۵
| |

عضو شورای شهر تهران:

کرونا در کمین سربازان است

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت انجام اقدامات گسترده پیشگیری از کرونا در پادگان‌ها، گفت: بیمارستان‌های شهر‌ ری جهت مقابله با کرونا نیاز به حمایت دارند.

کرونا در کمین سربازان است
کد خبر: 398270
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۱:۴۰:۵۵

اعتمادآنلاین| محمود خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران در دویست و هفتمین جلسه شورای شهر درباره شیوع کرونا در پایتخت اظهار داشت: مناطق جنوبی تهران از جمله شهرری در حال حاضر نسبت به سایر نقاط پایتخت با مشکلات بیشتری مواجه شده و مسائلی مانند اتباع خارجه، پسماند و موضوعات اپیدمی حادتر است.

وی گفت: از فرمانده ستاد کرونای تهران درخواست دارم به دو بیمارستان فیروزآبادی و هفت‌تیر در شهرری توجه داشته باشند چرا که این دو بیمارستان قدیمی بوده و باید حمایت‌های لازم از آنها صورت گیرد.

خلیل‌آبادی ادامه داد: هر چند که از طریق فرمانداری و شهرداری اقداماتی صورت گرفته ولی هنوز مشکلات در مراکز درمانی شهرری وجود دارد. همچنین از دغدغه‌های دیگر این منطقه از تهران این بوده که بخش بهداشت و بخش درمان نیز به دانشگاه دیگر واگذار شده و این مسأله ناهماهنگی در ارائه خدمات را به همراه داشته است.

این عضو شورای شهر تهران به شماره تلفن 4030 که جهت مشاوره بیماران مبتلا و یا ناقل به کووید 19 در نظر گرفته شده است گفت: اخیراً بنده تماسی با این شماره داشتم تا سؤالاتی مطرح کنم ولی پس از 20 دقیقه پشت خط ماندن اپراتور تلفن را قطع کرد که به نظرم باید بررسی‌های لازم در این زمینه انجام گیرد.

وی همچنین گفت: نگران وضعیت سربازان در پادگان‌ها هستیم چرا که گفته می‌شود امکانات رفاهی و پیشگیرانه جهت مقابله با کرونا ندارند. در حالی که این افراد در گروه‌های 20، 30 نفره کنار یکدیگر هستند و لازم بوده نظارت‌های بیشتر انجام شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها