کد خبر: 398369
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۴:۳۷:۵۸
| |

سهامداران پدیده شاندیز برای اطلاع از سهام خود چه باید بکنند؟

سخنگوی شرکت پدیده شاندیز گفت: از چند ماه گذشته اقدامات لازم برای ورود این نماد به بورس در دستور کار قرار گرفت که این اقدام با موفقیت انجام شد و در دو روز گذشته شاهد درج نماد این شرکت در بازار پایه فرابورس بودیم.

سهامداران پدیده شاندیز برای اطلاع از سهام خود چه باید بکنند؟
کد خبر: 398369
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۴:۳۷:۵۸

اعتمادآنلاین| «سید جلال فیاضی» به اقداماتی که سهامداران پدیده شاندیز باید نسبت به معاملات سهام خود انجام دهند اشاره کرد و گفت: افرادی که در گذشته سهامدار این شرکت بودند تکلیف سهام آنها در سامانه سناپ مشخص است و می‌توانند از طریق کد ملی و کد سهامداری به این سامانه مراجعه کنند و از آخرین وضعیت سهام خود مطلع شوند.

وی گفت: افرادی می‌توانند بعد از بازگشایی معاملات اقدام به خرید و فروش سهام خود کنند که ضمن ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت از طریق دفاتر پیشخوان، کدپیگیری را دریافت کرده باشند.

سخنگوی شرکت پدیده شاندیز گفت: افرادی که کد سهامداری خود در سامانه سناپ را فراموش کرده‌اند می‌توانند از طریق آیکون موجود در این سامانه اقدام به دریافت دوباره کد کنند.

وی خاطرنشان کرد: سهامی که اکنون وارد بورس شده سهام شرکت توسعه است، شرکت ابنیه بعد از ارائه گزارش‌های مالی باید به بورس وارد این بازار خواهد شد.

فیاضی اظهار داشت: در وضعیت کنونی افرادی که که سهامدار پدیده شاندیز بودند علاوه بر سامانه سناپ می‌توانند با ورود به سامانه فرابورس و از طریق کد ملی نسبت به تعداد سهام خود اطلاعات کسب کنند.

سخنگوی شرکت پدیده شاندیز اظهار داشت: افرادی که در سامانه دارا (ddn.csdiran.com) ثبت‌نام کرده‌اند با مراجعه به این سایت می‌توانند از قسمت سبد سرمایه گذاری برگ سهام خود را چاپ و مشاهده کنند یا با مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب برگ سهم گتوشا را قاب چاپ و مشاهده است.

وی ادامه داد: افرادی که دسترسی به معاملات آنلاین کارگزاری‌ها دارند، تعداد سهام گتوشا برای آنها قابل مشاهده است.

فیاضی افزود: همچنین سهامداران می‌توانند پس از مشاهده، با مراجعه به کارگزار بورس و تنظیم فرم تغییر کارگزار ناظر نسبت به انتقال سهامشان به سبد سهامشان نزد کارگزار اقدام کنند.

سخنگوی شرکت پدیده شاندیز به زمان دقیق بازگشایی معاملات پدیده شاندیز اشاره کرد و گفت: زمانی دقیقی برای آغاز معاملات این سهام اعلام نشده است اما به نظر می رسد بازگشایی سهام زیاد طول نخواهد کشید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها