ارائه خدمات غیرحضوری به کارکنان صندوق ذخیره شهرداری تهران ادامه دارد

مدیریت واحد امور اعضاء و خدمت رسانی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با اشاره به برخی مراجعات حضوری بازنشستگان در روزهای اخیر تاکید کرد: در راستای حفظ سلامت و همچنین شان و منزلت اعضا و به‌خصوص بازنشستگان گرامی، خدمات صندوق کماکان و فقط به صورت غیرحضوری ارائه می شود و اعضا از مراجعه حضوری به موسسه جدا بپرهیزند.

ارائه خدمات غیرحضوری به کارکنان صندوق ذخیره شهرداری تهران ادامه دارد
کد خبر: 398371
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۴:۴۱:۵۵

اعتمادآنلاین| در پی شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ بهداشت فردی و عمومی و همچنین تدابیر اتخاذ شده برای رعایت فاصله اجتماعی، خدمات حضوری موسسه صندوق ذخیره متوقف و ارائه خدمات به اعضاء غیرحضوری شد.

این در حالی است که بنا بر اعلام واحد مدیریت امور اعضا و خدمت رسانی با پایان ایام تعطیل سال جدید، کماکان شاهد مراجعه حضوری برخی بازنشستگان بوده ایم که بدین وسیله تاکید می شود از مراجعه حضوری به موسسه جهت تسویه سپرده و سایر خدمات اکیداً خودداری شود.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، مدیریت واحد امور اعضاء همچنین از مراکز هزینه شهرداری تهران درخواست کرد هنگام مراجعه بازنشستگان جهت دریافت مدارک تسویه، عدم امکان ارائه خدمات حضوری موسسه را به آنها متذکر شوند.

این گزارش حاکی است سامانه خدمات غیرحضوری موسسه در راستای احترام به وقت و صرفه جویی در هزینه اعضاء از ابتدای دیماه سال 98 راه انداز شده و در حال خدمت رسانی به متقاضیان است.

بر این اساس اعضاء می توانند با مراجعه به سایت موسسه به آدرس www.szks.ir و مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری از انواع خدمات تسویه سپرده و اطلاع از وضعیت حساب خود بهره مند شوند.

همچنین مرکز پاسخگویی با شماره تلفن 42582000 آماده پاسخ به پرسش های اعضاءء است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها