بهزاد غلامپور:

تیم دنیا 50- صفر از تیم کرونا عقب است!/ کرونا به استقلال لطمه زد

مربی دروازه‌بان‎های استقلال گفت: کرونای اصلی را استقلال گرفت و از استقلال به بقیه دنیا سرایت کرد. مسائل مدیریتی از یک سو! رفتن استراماچونی از سوی دیگر! بدون مربی بودن تیم و پس از حضور فرهاد مجیدی هم کرونا موجب شد همه‌جوره به استقلال لطمه بخورد.

تیم دنیا 50- صفر از تیم کرونا عقب است!/ کرونا به استقلال لطمه زد
کد خبر: 398413
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۶:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| بهزاد غلامپور درباره شرایط این روز‌های استقلال، حضور مدیرعامل جدید و دور جدید تمرینات حرف زد. ( بیشتر بخوانیم )

از فوت پدر علیرضا منصوریان مطلع هستید؟


بله! متأسفانه باخبر شدم و بلافاصله با او تماس گرفتم تا ناراحتی‌ام از این بابت را به او اعلام کنم. ما رفقای قدیمی و همبازی در تیم استقلال و تیم ملی بودیم که رفت‌وآمد خانوادگی هم داشتیم.

با توجه به شرایط فعلی در مراسم ترحیم و خاکسپاری شرکت می‎کنید؟


خیر واقعاً شرایط عجیب و سختی است که باعث می‌شود در مهم‌ترین لحظات که انسان دوست دارد در کنار رفیقش باشد باید او را غریبانه رها کند، چون حضور ما در مراسم تشییع و خاکسپاری ممکن است باعث انتقال ویروس کرونا شود. فقط برای علیرضای عزیز آرزوی صبر دارم و امیدوارم خداوند پدرش را بیامرزد.

تمرینات استقلال از این هفته به صورت آنلاین شروع می‌شود؟


بله طبق برنامه‌ای که فرهاد مجیدی داده تمرینات به صورت آنلاین و زیر نظر خود سرمربی انجام می‌شود.

از تمرینات دروازه‌بانان تیم خبر دارید؟


بله هم حسینی، هم پورحمیدی و هم انصاری تمریناتشان را به صورت انفرادی دنبال می‌کنند.

به نظر شما فصل نوزدهم برای استقلال بدتر از بقیه تیم‌ها نبود؟


بله در واقع کرونای اصلی را استقلال گرفت و از استقلال به بقیه دنیا سرایت کرد. مسائل مدیریتی از یک سو! رفتن استراماچونی از سوی دیگر! بدون مربی بودن تیم و پس از حضور فرهاد مجیدی هم کرونا موجب شد همه‌جوره به استقلال لطمه بخورد. تا می‌خواستیم اوج بگیریم یک اتفاق تازه می‌افتاد. دوباره تا می‌آمدیم موضوع قبلی را فراموش کرده و اوج بگیریم باز یک موضوع تازه مانع پیشرفت‌مان می‌شد. این وسط بیش از هر چیز در حد هواداران استقلال اجحاف شد، چون در تیمشان هم کرونا را دیدند و هم سونامی! ( بیشتر بخوانیم )

به اعتقاد شما تیم دنیا و کرونا در یک رقابت فوتبالی تا امروز چند- چند هستند؟


به نظرم من یعنی تیم دنیا 50- صفر از تیم کرونا عقب است! این ویروس کل دنیا را فلج کرد.

از حضور مدیرعامل جدید حرفی نمی‌زنید؟


من نه آقای سعادتمند را می‌شناسم و نه با ایشان دیدار کرده‌ام. فقط امیدوارم بتوانند در استقلال به این همه مشکل سر و سامان داده و تا فاجعه‌ای جدید رخ نداده بدهی‌های قدیم و جدید را رفع و رجوع کنند. هواداران استقلال از این همه شکایت و مشکلات عاصی شده‌اند.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها