کد خبر: 398418
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۷:۲۱:۴۴
| |

خودران‌ها کیت کرونا را حمل می‌کنند

در تازه‌ترین تصمیمات اتخاذشده برای کنترل بیماری کووید 19 مقامات ایالت فلوریدا از شاتل‌های خودران به منظور انتقال سریع و ایمن کیت‌های تست کرونا به آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی تخصصی استفاده می‌کنند.

خودران‌ها کیت کرونا را حمل می‌کنند
کد خبر: 398418
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۷:۲۱:۴۴

اعتمادآنلاین| در تازه‌ترین تصمیمات اتخاذ شده برای کنترل بیماری کووید 19 مقامات ایالت فلوریدا از شاتل‌های خودران به منظور انتقال سریع و ایمن کیت‌های تست کرونا به آزمایشگاه‌ها و مراکز درمانی تخصصی استفاده می‌کنند.

این اقدام از لحاظ تئوریکی قرار گرفتن در معرض ویروس را به حداقل می‌رساند و زمان پرسنل پزشکی را برای مراقبت از بیماران آزادتر می‌کند.

کلینیک مایو در جکسون ویل فلوریدا جزء نخستین کلینیک‌هاییست که قرار است از شاتل خودران استفاده کند تا کیت‌های جمع‌آوری شده را بررسی کنند.

این امر بدین منظور است که با کاهش دخالت انسانی میزان آلودگی ناشی از ویروس کرونا کمتر شود و تست‌ها به صورت ایمن‌تری به دست متخصصان و پرشکان برسد.

چهار مورد از این شاتل‌ها هر روز از تاریخ 30 مارس در حال اجرای مأموریت خود هستند؛ کلینیک‌ها می‌توانند شاتل‌هایی بدون راننده داشته باشند که به طور شبانه‌روزی کار می‌کنند و به کارمندان مراقبت‌های بهداشتی اجازه می‌دهند به جای تدارکات، روی بیماران تمرکز کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها