تیراندازی در خیابان فداییان اسلام/ سارق متوقف شد

پلیس تهران جزئیات تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس در خیابان فداییان اسلام را تشریح کرد.

تیراندازی در خیابان فداییان اسلام/ سارق متوقف شد
کد خبر: 398423
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۷:۳۸:۴۳

اعتمادآنلاین| سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ساعت 2 بامداد پانزدهم فروردین اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی و انجام ماموریت در محدوده میدان شوش به یک دستگاه خودرو پراید مظنون می شوند که پس از استعلام مشخص می شود خودروی مذکور یازدهم فروردین در محدوده شهرری مورد سرقت واقع شده است.

وی افزود : کارآگاهان پس ازهماهنگی لازم با مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی تهران بزرگ به راننده خودروی پراید دستور ایست می دهند که راننده آن بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت از محل متواری و با لایی کشی در بین خودروهای عبوری باعث رعب و وحشت شهروندان می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اکیپ گشت پلیس آگاهی با استفاده از علائم هشدار دهنده نظیر آژیر به راننده خودروی مسروقه دستور توقف می دهد ولی متهم بدون هیچگونه توجهی به فرمان های پلیسی، به سمت خیابان فدائیان جنوب، می گریزد.

کارآگاه گزافی بیان داشت: برای حفظ جان و مال شهروندان, افسر اکیپ با رعایت قانون چند تیر هوایی شلیک می کنداما با توجه به ادامه فرار و عدم توجه متهم به اخطارهای پلیس، افسر اکیپ لاستیک های خودروی پراید را مورد اصابت گلوله قرار می دهد که با پنچر شدن لاستیک خودروی مسروقه پس از طی مسافتی متوقف شده و متهم با رها کردن خودرو به صورت پیاده به فرار خود ادامه می دهد.

وی افزود: متهم همچنان به فرار خود ادامه می دهد بنابراین مجددا چند تیر هوایی توسط اعضای اکیپ شلیک می شود ولی متهم علیرغم اخطارهای داده شده به فرار ادامه داده و افسراکیپ جهت جلوگیری از فرار سارق یک تیر به سمت پای متهم شلیک می کند و پس از اصابت گلوله به متهم، ماموران گشت موفق به دستگیری وی می شوند; پس از بازرسی متهم یک قبضه سلاح سرد از وی کشف می شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: با هماهنگی با مراکز امدادی، عوامل اورژانس در محل حاضر و متهم تحت الحفظ به بیمارستان انتقال یافت و پس از تنظیم گزارش برای سیر مراحل قانونی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها