بازگشایی زودهنگام خط تولید فراری در ایتالیا!

درحالی‌که ایتالیایی‌ها روزهای بسیار سختی را در ویروس کرونا در این سرزمین پشت‌سر می‌گذارند بازگشایی زودهنگام کارخانه فراری در مودنا و مارانلوو ایتالیا پرسش‌برانگیز شده است.

بازگشایی زودهنگام خط تولید فراری در ایتالیا!
کد خبر: 398426
|
۱۳۹۹/۰۱/۱۹ ۱۸:۰۹:۵۸

اعتمادآنلاین| فراری رسما اعلام کرده است که تولید مجدد سوپرخودروهای خود را از تاریخ 14 آپریل (26 فروردین) آغاز خواهد کرد.

این در حالی است که اکثر خودروسازان در تلاش‌اند تا به بخش‌های درمانی کمک کنند. به طور مثال لامبورگینی در حال تولید ماسک و محافظ صورت است و دیگر خودروسازان نیز در سرتاسر اروپا به دنبال تولید دستگاه مکانیکی کمک تنفسی موسوم به ونتیلاتور هستند.

در ظاهر به نظر می‌رسد که فراری اهمیتی به موضوع جان کارکنان و هموطنان خود نمی دهد اما در واقعیت خانواده آنیلی و منلی به عنوان سهام داران اصلی گروه FCA و فراری کمک‌های فراوان زیادی به کشور خود کرده اند.

به طور مثال این گروه عهده دار تهیه تعداد زیادی دستگاه ونتیلاتور، آمبولانس شده و تمامی کارکنان خود را بدون کسر حقوق به قرنطینه خانگی روانه کرده است.

البته فراری پس از گسترش شایعات در خصوص بی‌اهمیتی این شرکت به جان کارمندان و کارکنان خود اعلام کرد که این بیانیه را بر اساس زمان پایان قرنطینه خانگی در کشور ایتالیا که 3 آپریل پیش‌بینی شده بود صادر کرده است و قرار بر این است که از سرگیری تولید محافظه‌کارانه باشد.

در نهایت نمی‌توان انتظار داشت که فراری به دنبال راهی برای شروع مجدد کسب و کار عظیم و تاریخی خود نباشد. فراری با سابقه طولانی در یکی از مهم ترین رقابت‌های ورزشی دنیا یعنی مسابقات فرمول 1 راه و روش‌های مخصوص به خود را خواهد داشت.

اما مسئله اصلی تامین قطعات برای تولید محصولات و انتقال سفارش‌ها به سرتاسر جهان است که به نظر می‌رسد فراری زمان بازگشایی مجدد کارخانه خود را بسیار خوشبینانه اعلام کرده است.

در حال حاضر اکثر شرکت‌های بزرگ صنعت خودروسازی فعالیت خود را متوقف کرده‌اند و فروش خودرو در بازار آمریکای شمالی به نصف کاهش پیدا کرده است.

منبع: دیجیاتو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها