دلتنگی مربی اسبق تیم ملی برای ایران/ آنجا مثل خانه‌ام است

کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران به مشکلات خود با عباس ترابیان سرپرست اسبق تیم ملی پایان داد.

دلتنگی مربی اسبق تیم ملی برای ایران/ آنجا مثل خانه‌ام است
کد خبر: 398460
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۰۸:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| کارلوس کی‌روش در تماس تلفنی به ترابیان گفت: دلم برای ایران تنگ شده. آنجا مثل خانه‌ام است، چون 8 سال در ایران زندگی کرده‌ام.

کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران به مشکلات خود با عباس ترابیان سرپرست اسبق تیم ملی پایان داد. این دو که رابطه نزدیکی داشتند، خیلی زود کارشان به قهر و دعوا کشید. ترابیان نقش بسزایی در حضور کی‌روش در تیم ملی داشت و در همان ابتدای کار هم سرپرست تیم شد، اما در یکی از سفر‌ها آن‌ها به مشکل خوردند و بعد کارد و پنیر شدند. این دو تا مدت‌ها با هم ارتباطی نداشتند ولی اخیراً کی‌روش با یک تماس تلفنی، به مشکلات خود با ترابیان پایان داد. رئیس سابق کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال هم با تأیید این خبر می‌گوید: دوست ندارم درباره اش صحبت کنم. چیزی بود بین خودمان. مشکلات‌مان به طور کامل حل شد. ( بیشتر بخوانیم )


در این تماس تلفنی کی‌روش به ترابیان گفت عده‌ای پشت سرش چیز‌هایی گفته بودند که عامل بروز اختلافات شد. در نهایت هم دو طرف از این گفتند که کینه‌ای از هم ندارند و حتی دلشان برای هم تنگ شده است! کی‌روش در این تماس تلفنی حتی گفت: دلم تنگ شده و دوست دارم به ایران سر بزنم. آنجا مثل خانه‌ام است، چون 8 سال در ایران زندگی کرده‌ام. ( بیشتر بخوانیم )

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها