مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران:

160 هزار ماسک و 100 هزار لباس بیمارستانی تولید کردیم

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران وابسته به جمعیت هلال احمر از تولید 160 هزار ماسک سه لایه و 100 هزار دست لباس بیمارستانی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شرکت خبر داد.

160 هزار ماسک و 100 هزار لباس بیمارستانی تولید کردیم
کد خبر: 398500
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۰۹:۰۸:۰۱

اعتمادآنلاین| ظاهر رستمی افزود: تولید این شمار ماسک و لباس بیمارستانی از روز 21 اسفند 98 تا پایان روز 19 فروردین 99 در شرکت صنایع نساجی هلال ایران برای مقابله با ویروس کرونا(کووید - 19) انجام شده است.

وی توضیح داد: از ماسک سه لایه تولیدی این شرکت برای محافظت عموم مردم و پرسنل درمانی در برابر ذرات معلق گرد و غبار و آلودگی های ویروسی و پیشگیری از عفونت های ریوی و بیماری های واگیردار استفاده می شود و همچنین لباس بیمارستانی تولیدی در این شرکت که به‌صورت یکسره شلوار و پیراهن و کلاه بهم چسبیده می باشد در مکان‌های مختلفی از جمله بیمارستان ها، آزمایشگاه های تشخیص ویروس کرونا و عملیات غربالگری و تب سنجی استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران وابسته به جمعیت هلال احمر اضافه کرد: این محصولات راهبردی - بهداشتی تولیدی در این شرکت با اخذ تمام مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو تولید شده است.

رستمی ادامه داد: اکنون در صنایع نساجی هلال‌احمر ایران به جزو تولید ماسک سه لایه و لباس بیمارستانی مورد نیاز مردم و کادر درمانی و بیمارستانی برای مقابله با ویروس کرونا بالغ بر چندین نمونه چادر طبق محیط های آب و هوایی استان‌های مختلف کشور، انواع مختلف چادرهای اسکان اضطراری و بادی و چادرهای جدید امدادی مناطق متاثر و آسیب دیده از انواع حوادث تولید می شود که می توان به تولید انواع چادرهای امدادی، اقلیمی (6 ضلعی)، اختصاصی فدراسیون بین المللی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر، آکاردئونی، 240 متری چند منظوره (راب هال)، استراحتگاه گروهی (24 نفره)، نظامی، استتار، مسافرتی کامپوزیتی، فنری و ضد حشره اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران گفت: تولید لباس های امدادی از جمله بلوز و شلوار زیرگرم، پیراهن ستادی آستین بلند، تی شرت های یقه تنیسی دو و سه دکمه، شلوار 6 جیب امدادی، اسپلیت شلوار، مانتو ستادی طرح دار، جلیقه عملیاتی و ژیله های ستادی عملیاتی و پتوهای امدادی برای توزیع در شرایط اضطراری انواع حوادث که شرایطی غیر قابل انتظار، ناگهانی و خسارت بار هستند نیز از دیگر محصولات تولیدی این شرکت صنایع نساجی است.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد و می کوشد تا به اهدافی که در اساسنامه این جمعیت آمده است، جامه عمل بپوشاند.

این اهداف عبارت از تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون در نظر گرفتن هرگونه تبعیض میان آنها است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها