مدارس هنگ کنگ تا پایان ماه می تعطیل خواهند بود

مدارس هنگ کنگ دستکم تا پایان ماه می تعطیل خواهد بود و طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه خواهد یافت و مردم باید از حضور در اجتماعات خودداری ورزند.

مدارس هنگ کنگ تا پایان ماه می تعطیل خواهند بود
کد خبر: 398524
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۰۹:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| تلویزیون فونیکس هنگ کنگ روز چهارشنبه گزارش کرد روز سه شنبه 21 نفر دیگر هم در این منطقه به ویروس کرونا مبتلا شدند که 3 نفر آنها در فعالیت های جمعی شرکت کرده بودند با این رقم، شمار مبتلایان کرونا در هنگ کنگ به 935 نفر رسیده است و ادامه ابتلای شمار دیگری از مردم منطقه به این ویروس موجب شده است تا مسئولان تعطیلی مراکز آموزشی را تمدید کنند.

بنا به این گزارش، دستکم تا پایان ماه می مدارس هنگ کنگ تعطیل خواهد بود و طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه خواهد یافت و مردم باید از حضور در اجتماعات خودداری ورزند.

خانم «کری لام» رییس اجرایی این منطقه بعد از رایزنی با کارشناسان به این نتیجه رسیده است باز شدن مدارس در پایان ماه جاری میلادی برای دانش آموزان بسیار خطرناک است و تعطیلی مدارس ادامه خواهد یافت.

این احتمال وجود دارد که اگر ویروس کرونا در هفته های آینده نیز مهار نشود تعطیلی مدارس در هنگ کنگ و حتی چین ادامه یابد کارشناسان در هنگ کنگ می گویند برای بازشدن مدارس دستکم باید 21 روز متوالی هیچ موردی از شیوع ویروس کرونا گزارش نشود.

پیشتر قرار بود مدارس هنگ کنگ روز 20 آوریل (یکم اردیبهشت 1399) باز شود اما چون شیوع ویروس مهار نشده است تعطیلی تا پایان ماه می (10 خرداد 1399) تمدید شد در شهر پکن هم وضعیت همچنان نامعلوم است و مسئولان آموزش و پرورش تاریخی برای بازگشایی مدارس اعلام نکرده اند به خانواده ها هم اعلام شده است دانش آموزان فعلا باید دروس را آنلاین و اینترنتی دنبال کنند.

تارنمای یی سی چین بتازگی گزارش کرده است تعطیلی در پکن احتمالا طولانی خواهد بود و تا زمانی که اطمینان کافی از کنترل کرونا حاصل نشود، مدارس باز نخواهد شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها