کد خبر: 398541
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۰:۰۵:۴۱
| |

محمدجواد حشمتی، رئیس کل دادگستری استان تهران:

نرخ رسیدگی در دادگاه‌های تجدید نظر و کیفری افزایش داشته است

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: متوسط رشد رسیدگی به سایر پرونده‌های قضایی مطروحه در دوایر قضایی استان تهران افزایش قابل قبولی داشته که در سال جدید نیز این موضوع به صورت جدی‌تر پیگیری خواهد شد.

نرخ رسیدگی در دادگاه‌های تجدید نظر و کیفری افزایش داشته است
کد خبر: 398541
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۰:۰۵:۴۱

اعتمادآنلاین| محمدجواد حشمتی، رئیس کل دادگستری استان تهران مهذب با اشاره به برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته بیان کرد: با اهتمام جدی مدیران، قضات و کارکنان واحدهای قضایی، میزان کاهش موجودی پرونده‌ها رشد چشمگیری داشته، به نحوی که برای نخستین بار در سال‌های اخیر دادگاه‌های تجدید نظر و کیفری یک به لحاظ رسیدگی‌های قضایی رتبه نخست کشوری را در ماه‌های پایانی سال 1398 کسب کردند.

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: دادگاه‌های تجدید نظر استان تهران در بهمن ماه 98 با رشد 130% و با رسیدگی به تعداد 127 پرونده نسبت به سال گذشته بیشترین تعداد پرونده قضایی را مختومه نموده‌اند.

وی همچنین افزود: محاکم کیفری یک نیز با رشد 400% بیشترین تعداد رسیدگی‌ها را داشته‌اند و این موضوع بیانگر افزایش روند رسیدگی‌ها در سطح استان است.

وی با اشاره به برنامه‌های تحول در دست اجرا تصریح کرد: متوسط رشد رسیدگی به پرونده‌های قضایی مطروحه در سایر دوایر قضایی استان تهران نیز افزایش قابل قبولی داشته که با استفاده از ساز و کارها و تمهیدات اندیشیده شده در سال جدید این موضوع به صورت جدی‌تر پیگیری خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها