کد خبر: 398545
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۰:۱۲:۱۶
| |

مورینیو و بازیکنانش به خاطر شکستن قرنیطنه خانگی جریمه شدند+ تصاویر

باشگاه تاتنهام به رعایت نشدن محدودیت‌های تعیین شده از سوی مقامات انگلیسی در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای مهار ویروس کرونا توسط تعدادی از بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

مورینیو و بازیکنانش به خاطر شکستن قرنیطنه خانگی جریمه شدند+ تصاویر
کد خبر: 398545
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۰:۱۲:۱۶

اعتمادآنلاین| گویا ژوزه مورینیو و تعدادی از اعضای تیم او بی‌توجی به هشدارهای ارائه شده در خصوص رعایت حفظ فاصله با دیگران به برگزاری تمرینات کرده‌اند و انتشار یک فیلم در فضای مجازی نشان می‌دهد که چگونه مقررات مربوط به مهار ویروس کرونا توسط آنها نادیده گرفته شده است. ( بیشتر بخوانیم )

در این فیلم مشخص است که دو بازیکن تاتنهام، داوینسون سانچس و رایان سسنیون شانه به شانه یکدیگر در حال دویدن هستند که این خلاف مقررات تعیین شده از سوی دولت انگلیس برای ایجاد فاصله دو متری میان کارمندان و کارکنان نهادهای مختلف است. در حقیقت طبق مقررات وضع شده در انگلیس هیچ دو نفری مگر اینکه اعضای درجه یک خانواده باشند، حق ندارند هنگامی که بیرون از منازل خود هستند، کمتر از دو متر با هم فاصله داشته باشند. ( بیشتر بخوانیم )

مورینیو هم ظاهراً به گونه‌ای دیگر این مقررات را نقض کرده و این کار را با نظارت یک جلسه تمرینی ویژه برای تانگوی اندومبله از نزدیک انجام داده است. او اما تأکید کرده که تمام قوانین مقررات مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده است.

تمرین بازیکنان تاتنهام

تمرین بازیکنان تاتنهام

با آغاز انتقادات از بازیکنان و مربی تاتنهام بابت نادیده گرفتن قوانین، سخنگوی این باشگاه به نشریه گاردین گفت: به تمام بازیکنان خود برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی هنگام تمرین در فضای آزاد تذکر داده‌ایم. اما لازم است که این تذکرات را به شیوه‌ای قاطعانه‌تر بیان کنیم.

باشگاه تاتنهام چندی پیش هم به خاطر تصمیم رئیس‌اش دنیل لوی برای کاهش حقوق بیش از 500 تن از کارکنان این باشگاه به جز کادر فوتبال به شدت مورد انتقاد واقع شده بود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها