کد خبر: 398638
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۳:۱۱:۴۹
| |

کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس:

عدم تعلیق باز پرداخت اقساط تسهیلات مسکن ضد اقتصاد خانواده است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد:در شرایط کنونی شاهدیم که به دلیل شیوع کرونا، بسیاری از کشورها، بازپرداخت تسهیلات مسکن را تعلیق کرده اند، زیرا وام مسکن دربرگیری بسیاری در جامعه دارد، یعنی آنکه خانواده های بسیاری از این تسهیلات برای تأمین مسکن استفاده کرده اند، بنابر این عدم تعلیق بازپرداخت تسهیلات مسکن جمعیت کثیری از جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد.

عدم تعلیق باز پرداخت اقساط تسهیلات مسکن ضد اقتصاد خانواده است
کد خبر: 398638
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۳:۱۱:۴۹

اعتمادآنلاین| مجید کیان پور عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از عدم تعلیق باز پرداخت اقساط تسهیلات مسکن، گفت: اخیرا بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد که بازپرداخت اقساط تسهیلات مشاغل تولیدی به مدت سه ماه تعلیق می شود، اما متأسفانه در این بخشنامه تسهیلات مسکن مشمول تعلیق سه ماهه اقساط نشده است.



نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی مردم به دلیل تعطیلی مشاغل به دلیل شیوع بیماری کرونا، با مشکلات اقتصادی شدیدی روبه رو هستند، حال این سوال پیش می آید که مردم از کدام محل درآمدی باید اقساط وام مسکن را پرداخت کنند.

وی گفت: در شرایط کنونی شاهدیم که به دلیل شیوع کرونا، بسیاری از کشورها، بازپرداخت تسهیلات مسکن را تعلیق کرده اند، زیرا وام مسکن دربرگیری بسیاری در جامعه دارد، یعنی آنکه خانواده های بسیاری از این تسهیلات برای تأمین مسکن استفاده کرده اند، بنابر این عدم تعلیق بازپرداخت تسهیلات مسکن جمعیت کثیری از جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه عدم تعلیق باز پرداخت اقساط تسهیلات مسکن ضد اقتصاد خانواده است، افزود: متولیان این حوزه از جمله بانک مرکزی، وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن باید هر چه سریع تر نسبت به تعلیق بازپرداخت اقساط وام مسکن اقدام کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس، از ورود این کمیسیون به موضوع عدم تعلیق بازپرداخت اقساط تسهیلات مسکن خبر داد و گفت: قطعا این مسئله در نشست آتی این کمیسیون با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها