کد خبر: 398646
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۳:۲۷:۵۳
| |

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا:

کشف بیش از 200 هزارعدد تجهیزات بهداشتی در یک روز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش 200 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

کشف بیش از 200 هزارعدد تجهیزات بهداشتی در یک روز
کد خبر: 398646
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۳:۲۷:۵۳

اعتمادآنلاین| سردار محمدرضا مقیمی به تشریح عملکرد قرار گاه مبارزه با قاچاق در 24 ساعته گذشته پرداخت و افزود: طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی همچنان ادامه داشته و در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها؛ 200 هزار و 761 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 118 هزار و 750 عدد دستکش، 66 هزار و 726 عدد انواع ماسک، 15 هزار و 285 عدد مواد ضدعفونی کننده، مواد شوینده و لوازم بهداشتی، انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین 204 مرکز متخلف عرضه تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.

مقیمی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل شد، افزود: در این رابطه 64 محتکر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم و متعهد کشور که در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی کمک شایانی به پلیس کرده اند، گفت: در صورت مشاهده هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، سریعا موضوع را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها