کد خبر: 398658
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۳:۵۳:۱۸
| |

سادیو مانه:

کلوپ می‌داند چطور بازیکنانش را به سطحی دیگر برساند

مانه 27 ساله در مستندی به نام «سادیو مانه، ساخت سنگال» که توسط رسانه «راکوتن تی‌وی» ساخته شده است، در تمجید از سرمربی 52 ساله لیورپول گفت: یورگن سرمربی فوق‌العاه‌ای است.

کلوپ می‌داند چطور بازیکنانش را به سطحی دیگر برساند
کد خبر: 398658
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۳:۵۳:۱۸

اعتمادآنلاین| سادیو مانه که از زمان پیوستنش از ساوتهمپتون به لیورپول در سال 2016 زیر نظر یورگن کلوپ پیشرفت قابل‌توجهی کرده و ضمن کمک به این تیم برای بازگشت به روزهای اوجش، خود نیز حالا در زمره بهترین مهاجمان حال حاضر اروپا قرار دارد، از سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید تمجید ویژه‌ای کرد. ( بیشتر بخوانیم )

مانه 27 ساله در مستندی به نام «سادیو مانه، ساخت سنگال» که توسط رسانه «راکوتن تی‌وی» ساخته شده است، در تمجید از سرمربی 52 ساله لیورپول گفت: یورگن سرمربی فوق‌العاه‌ای است. او انسانی مثبت‌اندیش است و حتی اگر تیم شکست خورده باشد، دنبال واژه‌های درستی می‌گردد تا با آنها دوباره بازیکنانش را برای بازگشت و کسب پیروزی مجدد به جلو سوق دهد. یورگن می‌داند وقتی بازیکنانش فکر می‌کنند دیگر نمی‌توانند بازی کنند، چطور آنها را به سطحی دیگر برساند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بازی در لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: بازی در لیگ برتر چیز دیگری است. لیگ برتر، لیگی بسیار سرعتی و باکیفیت است، اما وقتی به طور کلی به زندگی در بریتانیا فکر می‌کنم، باید بگویم که رانندگی در سمت چپ خیابان (به خاطر قرار گرفتن فرمان در سمت راست) بزرگ‌ترین چالش من بود، هرچند در سال‌های اخیر به این موضوع عادت کرده‌ام.

این مهاجم سنگالی که تاکنون 77 گل در 161 بازی برای لیورپول به ثمر رسانده، این فصل هم پیش از تعطیلی موقت مسابقات فوتبال در نتیجه شیوع ویروس کرونا عملکرد خوبی از خود نشان داد و در 38 بازی، آمار 18 گل‌زده و 12 گل را از خود بر جای گذاشته است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها