استقبال لوئیس سوراس از بازگشت نیمار به بارسلونا

لوییس سوارس گفت: می‌دانیم نیمار بازیکنی است که می‌تواند به تیم خیلی کمک کند. همیشه از پیوستنش به بارسا استقبال می‌کنم.

استقبال لوئیس سوراس از بازگشت نیمار به بارسلونا
کد خبر: 398672
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۰ ۱۴:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| لوییس سوارس دوران نقاهت خود را در خانه‌اش سپری می‌کند و منتظر است تا روزی بتواند در میادین حاضر شود. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که همه چیز به روال عادی برگردد و بحران کرونا به پایان برسد. مهاجم بارسلونا در مصاحبه اختصاصی با نشریه کاتالانی درباره موضوعات مختلفی هم‌چون پیوستن نیمار و لائوتارو مارتینس به بارسا و کاهش دستمزدها صحبت کرد.

بازیکن اروگوئه ای ابتدا پیامی برای بارسایی‌ها فرستاد و گفت: باید به کارکنان باشگاه اهمیت داد و آن‌ها ارجحیت دارند. پس از این که به گروه اعتماد کردند و اگر زمان به پایان رساندن فصل فرا برسد همه در کنار هم بازی‌های باقی مانده را انجام می‌دهیم و برای رسیدن به اهداف‌مان یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا تلاش می‌کنیم. قهرمانی در این رقابت‌ها می‌تواند پس از این روزهای سخت ما را خوشحال کند. فتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا فوق‌العاده خواهد بود.

سوارس درباره دلیل تاخیر برای توافق کاهش دستمزدهای بازیکنان به خاطر بحران کرونا اظهار کرد: در میان بازیکنان ناراحتی وجود داشت چون حرف‌هایی زده می‌شد که صحت نداشتند. گفته می‌شد که بازیکنان نمی‌خواهند دستمزدشان را کاهش دهند و برخی از آن‌ها موافق این کار نیستند. این موضوع ما را آزار می‌داد. اولویت بازیکنان کمک به باشگاه است. این توافق میان چند بازیکن اصلی انجام شد چون صحبت کردن با 22 یا 23 بازیکن برای انجام این کار آسان نبود. اگر این فرایند طولانی شد به این خاطر بود که می‌خواستیم به بهترین راه حل دست پیدا کنیم.

برای فصل نقل و انتقالات تابستانی نام نیمار و مارتینس به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد بارسا قصد امضای قرارداد با این دو بازیکن را دارد.

سوارس در این رابطه گفت: نیمار را همه می‌شناسند. از ارزش بازیکنانی که در اختیار داریم آگاه هستیم. می‌دانیم نیمار بازیکنی است که می‌تواند به تیم خیلی کمک کند. همیشه از پیوستنش به بارسا استقبال می‌کنم. مارتنیس خیلی پیشرفت کرده است و حرکاتش فوق‌العاده است. خوشحال هستم که باشگاه می‌خواهد با بازیکنانی قرارداد امضا کند که به تیم کمک کنند. من همیشه به بازیکنانی که برای رسیدن به یک جایگاه تلاش می‌کنند خوش آمد می‌گویم. این موضوع به قوی‌تر کردن تیم کمک می‌کند.

قرارداد مهاجم اروگوئه‌ای سی ام ژوئن 2021 با بارسلونا به پایان می‌رسد. او درباره تمدید قراردادش اظهار کرد: هنوز چیزی در رابطه با این موضوع نمی‌دانم. اکنون به این مساله فکر نمی‌کنم چون در حال حاضر مهم‌ترین چیز به پیشرفت فکر کردن است و سپس درباره آینده صحبت خواهد شد. به موضوع دیگری فکر نمی‌کنم. زمانش فرا برسد درباره‌اش صحبت خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها